Bukefalos 28 år!

Sv: Hay Day

Jag mailade in om det igår, de kan väl iaf ha en svensk censurlista i den svenska översättningen av spelet.

Vilken underbar support, de skriver "Beskriv ditt problem" i mailet, sen får man svar efter några dagar att de inte kan ta emot frågor på svenska utan man ska skriva på engelska.
 
Sv: Hay Day

Kl.

Jag spelar Hay Day när jag har tid över. Nu är det full fart med körkortet och sen är det dags att börja på nya jobbet. Men försöker sköta om gården och djuren så ofta jag kan, haha ;)
 
Sv: Hay Day

Jag mailade in om det igår, de kan väl iaf ha en svensk censurlista i den svenska översättningen av spelet.
Men numera läser jag ****-orden på engelska, blir så mkt roligare då ;)

Idag censurerade de ev*****ng.
Då ställer jag mig frågan vad -enema- kan ha för betydelse lr likna för ord.
 
Sv: Hay Day

Titta går tydligen inte att skriva däremot ett mkt snarlikt, betydligt fulare ord. Ja, denna chatt ger både upphov till frustration och glädje.
 
Sv: Hay Day

*kl*

Jag hade inte fattat att man skulle klicka på fiskarna i fiskeboken och få diamanter :o. Det lärde jag mig när någon skrev i chatten, minns inte vem det var nu men tack så mycket. Jag fick ihop 68 diamanter bara sådär :p
 
Sv: Hay Day

Erkänn kul :-D min jobbarkompis råkade upptäcka det när han visade mig fiskarna.

Har just kommit till att kunna uppdatera fiskebåten men jag vill gräva i min gruva och lägger nog pengarna på gjuterier istället. Till komma till guldsmeden!
 
Sv: Hay Day

Det va nog jag som skrev det (Sleepy Hollow i spelet) :p jag hade inte heller en aning om det, och bara av ren slump gjorde jag det och helt plötsligt 38 diamanter extra eller nått haha :D
Nu väntar jag på att kunna köpa syltmaskinen... Går segt att få ihop pengar...
 
Sv: Hay Day

kl

Min telefon är sönder och jag har min gamla telefon nu.

Kan jag använda min nuvarande hay day-gård på den om jag loggar in med facebook?
Min nuvarande gård är facebookansluten. Har dock en hay day gård på gamla telefonen, men den vill jag inte använda. Vill använda min nya! :(
 
Sv: Hay Day

Kl

Har märkt att allt fler struntar i att skicka tack kort. Fick i dag ett tiotal brev men enbart 2 tackkort. Hur gör ni? Själv skickar jag alltid tackkort om någon varit snäll och hjälpt mig.
 
Sv: Hay Day

Som jag förstått det så kan man bara få ett "presentkort" från varje gård per dag, dvs jag kan liva upp dina tio hallonbuskar, få tio tackkort men bara ett "presentkort". Har oxå märkt att man kan få max 5 presentkort på en dag.

Det är alltså egentligen totalt onödigt att uppliva mer än ett träd eller en buske per gård, eller att fylla mer än en tunna på någon annans båt, eller hjälpa mer än 5 personer per dag.
Men man gör det ju ändå för man är ju så himla snäll ;) :D

Plus att man får väl XP av att hjälpa andra även om man inte får några presentkort? :)
 
Sv: Hay Day

ja men jag vet att jag hjälpt till på flera olika gårdar men inte fått tackkort. en annan dag så hade jag hjälpt 5 olika med båtar, men fick bara ett tack kort. och om någon hjälper mig måste jag ju trycka två gånger. trycker man bara en gång så försvinner den av sig själv utan tack kort.
 
Sv: Hay Day

Jag kan också störa mig på detta, jag vet att jag hjälpte många igår, men inte ett enda kort i lådan idag :meh:
 
Sv: Hay Day

Jag älskar detta spel, riskerar att bli beroende!

Några saker jag har upptäckt;

Om man trycker på ballongen som springpojken Tom släpper iväg ibland så får man en bra grej! :)

Man kan se vad nästa båt ska lastas med om man trycker på kajen.

Utropstecknen vid vissa namn i tidningen betyder att de behöver hjälp (ja, jag är inte så smart...). ;)
 
Sv: Hay Day

kl

Vad kul att jag hittade en Hay Day tråd :D. Här är en till som blivit beroende efter några veckors spel.
Himla bra bondgård heter min farm och jag är i level 34. Jag tänkte gå med i Bukefalos 2 kvarteret, men det kräves ju nivå 35 där :cry:, och den andra Buke-kvarteret är ju fullt.

Får försöka kämpa mig upp en nivå till helt enkelt..
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 045
Senast: Badger
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
675
Senast: MissFideli
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp