Hederspriser

bokslukaren

Trådstartare
va e de konstigaste/ roligaste eller bara udda hederspriser ni har fått?

min kompis vann en LD och fick ett rött allroundspö medans sjuan fick ett fint guldglittrigt hoppspö :confused:

min pappa fick ett par jätte fina ridhanskar i st small till stora XL händer :rofl: kan man inte titta på vad de e för människa som vinner ???

så berätta om era hederspriser :)
 
Sv: Hederspriser

kom femma i en lokal ponnyhopp tävling förra sommaren och fick ett slimegrönt grimskaft! inte vackert... :crazy:
 
Sv: Hederspriser

Jag fick ett schabrak en gång. Först tyckte jag att den var jätte snygg och hade asfin mörkblå färg.. sedan vände jag sida och såg att det var en snygg bild på snobben och skrutten där :crazy: det schabraket hamnade längst in i ridhyllan...

En annan gång vann jag ett kanonfint träns :D fatiskt inget fel alls på det och det var speciellt kul eftersom jag precis innan hade snackat med mamma om att köpa nytt!
 
Sv: Hederspriser

megasus skrev:
på en tävling var det en man som kom typ 3:a och fick en ljusrosa tjej-top... :D


hoppas att han har nån att je den till.

på våra klubbtävlingar så får vi välja priser i en påse, hästböcker, choklad :d t.ex.
 
Sv: Hederspriser

Detta tar priset! På en ponnytävling vann jag en gång något som jag tror är ett skärp eller någon slags höftkedja. Den är av brunaktig mässingsliknande metall med ihopsatta fyrkanter. Den är mer än gräslig :crazy: haha

Sen på en annan tävling, DM tror jag att det var så vann jag en inspelningsbar videokasett, kul :smirk:
 
Sv: Hederspriser

Jag blev 6a och fick en magväska :eek: från agria. Praktisk, visst. Men när fan andvänder man en sådan!?!
 
Sv: Hederspriser

på en tävling så fick jag världens fulaste kepa, en som hade öronlappar :D och så stod det ett elbolagsnamn på den, skitful. Men jag gav den till pappa å höll god min. han var ju en bra hinknisse under dagen å gillade kepan så va f*n... :angel:

Eller den tävlingen då första pris var 500:- å andra (där jag hamnade) var 50:- det borde ju gått dela pris pengarna lite bättre :cry:
 
Sv: Hederspriser

En fråga bara (skall själv sponsra en tävling och vet inte helt vad jag skall sponsra med) - Vad tycker NI är ett bra pris att få då? Pm.a gärna - Tips tack ;)
 
Sv: Hederspriser

jag var ute på en tävling och stod i väntan på prisutdelning och lyssnade på vad människorna som stod bredvid mej pratade om....

en tjej hade varit placerad (el vunnit minns ej) en hoppning el fälttävlan och som hederspris hade hon fått en brandstege :crazy: de hade fällt ut den när de kom hem typ och sen kunde dom inte fälla ihop den igen så dom slog in hela och gav bort den till nån...
och det roligaste var att de hade vunnit stegen på min klubb :o haha
 
Sv: Hederspriser

och när jag var i Mantorp i våras var jag placerad i en fälttävlan och alla på prisutdelningen fick olika fodertillskott och sånt....utom jag, jag fick en rutig "korv"......
stod där och tackade så jättemkt för nåt som jag inte ens visste vad det var!!! :p

(korven visade sig sedan vara en väska, inrullad i ett litet fodral...)
 
Sv: Hederspriser

Akustik skrev:
Jag blev 6a och fick en magväska :eek: från agria. Praktisk, visst. Men när fan andvänder man en sådan!?!

Varför inte på sommaren med en lite chocklad, vattenflaska och mobilen i när du är ute och rider?
 
Sv: Hederspriser

-Reflexer till hästen på en tävling mitt i sommaren (dom kom dock till användning kommande vinter)
-Hårspännen i plats och så tillverkade för 10 åringar
-Brevpapper
 
Sv: Hederspriser

hon som jag hjälper på tävling vann en soptunna en gång :) haha, de är ju förstås jättebra att h när man åker på tävling och så... och så fick hon ett täcke. Hästskötaren fick oxå komma in. jag fick en prenumentation på Sallmagazinet :D
 
Sv: Hederspriser

Tänk om man skulle trilla av och typ fastna med magväskan i sadeln eller ngt! Livsfarligt..
 

Liknande trådar

Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 877
M
Hästmänniskan Hejsan. Jag skulle vilja varna er som funderar på att låna ut era hästar på foder att tänka genom ett par extra gånger, genom att...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 322
Senast: Jenny
·
Övr. Djur Doris e död!!!!:eek: Jag sitter här med värsta paniken i kroppen och vet inte hur tusan jag ska lösa detta! Jag blev helt ställd för...
Svar
3
· Visningar
1 063
Senast: Soppan
·
Övr. Hund Denna texten berör mig så otroligt mkt och jag gråter varje gång jag läser den:cry: :cry: :cry: När jag var valp, underhöll jag dig me...
Svar
12
· Visningar
1 180
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp