Ljudet av Sverige

Silver Girl

Trådstartare
på StarFM. Är det någon som brukar lyssna på detta?

Jag var sjuk förra veckan och lyssnade då på radio andra tider än jag brukar och hörde då flera gånger tävlingen "Ljudet av Sverige" på StarFM. Jag kände så väl igen ljudet de hade i slutet av förra veckan men kan inte komma på vad det var och det kunde heller ingen som ringde in fram till fredag eftermiddag.
Denna veckan jobbar jag igen och kan då inte lyssna de tider detta är. Men jag kan inte sluta tänka på vad det kan ha varit. Jag har tittat på deras facebook och instragram men de verkar inte lägga upp svaren där. Någon som har lyssnat och kan tala om för mig vad det var (om det är löst nu)? Det var ett "klonk-klonk"-ljud.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 364
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 827
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 858
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp