Hejdå Rover

@Dentaku Rover har alltid varit en bukehund för mig och alla bilder på honom har förgyllt hundforumet.
Han verkar ha haft ett helt fantastiskt hundliv med er som kloka och bra familjemedlemmar. En stor eloge till er som tog ett beslut för hans skull. Jag kan inte ens föreställa mig hur saknad han är och kommer vara men jag beklagar verkligen er sorg och hoppas att ni andra i familjen kan gå vidare tillsammans :heart
 
Vilken vacker och stilig hund, Rover! Jag läste din gamla tråd och nu ditt farväl. Otroligt rörande och kärleksfullt. Ta hand om varandra och jag hoppas att ni kan känna stolthet över att ni klarade att ge honom det allra bästa hela vägen.
 
Förjäkligt!! Tur att han fick vara med er många bra år åtminstone! Jag är för ny här för att känna igen honom men ledsammet är det iaf! Märks att ni hade en fin relation när man läser vad du skriver!
 
Känner också till Rover, han är definitivt en bukehund.

Vilket fint farväl ni fick, beklagar förlusten :cry:
 
Tack för allt deltagande och alla fina ord!

Rovers arv till oss blev att vi skaffade ytterligare en korthårscollie, så vi slipper komma hem till ett hus där det inte finns någon som hälsar oss med viftande svans. Han har lärt sin "lillebror" allt viktigt en hund behöver kunna. Inte minst att pussa bort tårar. :heart

bentleyharvuxit_zpsbld9rw28.png
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp