Bukefalos 28 år!

Helt slut.

Sv: Helt slut.

Men daah, jag syftade på en äkta karl, dvs viking :p Så som kära Henrik brukade säga :D

Oja! Har en tid på psyk tidigt imorrn bitti så jag ska minsann hålla mig vaken inatt så jag inte sover då - och vad passar väl bättre än ett Rambo-maraton :d :love: :banana:
 
Sv: Helt slut.

Nåja du har ju alltid varit lite konstig;)


Ja, hoppas du tittade åt mig med:banana: :d
 
Sv: Helt slut.

Jag är inte konstig, jag är en viking fortfarande :mad: :D

Nä, jag kollade inte :D Blev för trött så jag sov istället, kan inte titta på Sly om jag är för trött för då uppskattar man inte hur snygg han är ordentligt :angel: :D
 
Sv: Helt slut.

JO!

Näe det är klart. Vet du vad? Jag är otrogen Sly:D Blivit kär i Harry istället:D

Ey hittat ett terarium som är 100*60*40 cm (HDB)

För 200:banana: Bara för att det är en spricka i bottnen:o
 
Sv: Helt slut.

Men unge, hur kan du :eek: Och vem är Harry :confused: Jag hoppas för din skull att det inte är min gamla farfar du kärat ner dig i nu :mad: :angel: :D

:eek: Lyx! Men hmm, fattar jag fel eller är den 100 hög och framsidan 40? :confused:
 
Sv: Helt slut.

Harry Potter såklart:love:


Den är 120 lång 60 bred och 40 hög:D ;) :angel:
 
Sv: Helt slut.

Men galning, så kan man ju inte göra heller :eek: :mad: :crazy:

Ey lyx! Då kan du ordna ett palats åt lillskiten då :D
 
Sv: Helt slut.

Nåja har inte fått något svar via mejlen heller. Jo det gör det! Längre än mina föräldrar är beredd att skjutsa:crazy:
 
Sv: Helt slut.

Inte är det heller lätt/ billigt att skicka det heller:crazy:
 
Sv: Helt slut.

Precis... Har han bil eller så och kan köra dit mot nån milkostnad eller så kanske? Eller kanske du kan kolla om nån ska köra åt det hållet? Eller om det går någon buss den vägen?
Har själv fått mina nycklar skickade gratis med buss, men då var det iofs helt enkelt en snäll chaffis som kunde ta med de och det är ju ganska mycket mindre än ett terrarium... Men ändå, kan ju vara värt ett försök iaf :)

Annars kan du ju alltid kolla vad det kostar att skicka med bussgods, iom att terrariet är så billigt så kan det ju bli väldigt mycket billigare än ett nytt kostar.
 
Sv: Helt slut.

Ja precis! Ska höra mig för, om den som säljer kunde svara någon gång bara:crazy:
 
Sv: Helt slut.

Fått svar, hon vill inte åka en milimeter. Så blir till att leta igen *suck*:crazy:
 
Sv: Helt slut.

Ok, vad synd. Men tja, SÅ svårt kan det väl inte vara att hitta nåt iaf, terrarier kan man ju hitta överallt för en billig peng annars :)
 
Sv: Helt slut.

Ser finfint ut, dock är det ju ventilationen som talar emot :p

Fast kanske om du fixar en upphöjning nånstans så den kan komma högt upp till bättre luft kanske det kan funka? Eller väldigt tjockt bottenmaterial eller nåt annat så du får som själva burdelen högre upp? Använd fantasin vetja :D
 
Sv: Helt slut.

Hon/han som säljer har ju haft hamstrar i den/dem ju:smirk: Visst skulle man kunna fixa en upphöjning!

Psst. Tänk vad snyggt det blir med mina båda favoritpojkar som går om varandra:D :love:
 

Liknande trådar

R
Övr. Djur Så har mina föräldrar gått med på att skaffa råttor. Men det förstås om ett par år.:( Men det är mest för att det är alldeles för...
2
Svar
32
· Visningar
6 127
Senast: rattalskare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp