Bukefalos 28 år!

Helt slut.

Sv: Helt slut.

Fick dock ej med hyllorna men bild kommer i helgen:)

Funderar att själv längre fram, ha råttor i den. Men då kommer de själklart som alla mina förrra rådisar (4 stycken) få springa lösa när de blivit tama, kommer då ha min dörr stängd.
 
Sv: Helt slut.

Okidok :)

Fast är inte det lite litet för två råttor... Har mina grabbar i en bur som är liiiite större och det är ju minilitet för de, och då är de ändå bara 2 och fortfarande inte stora heller. Fast man kan ju alltid bygga ut iofs :)

(Jag kan fö nämna att de bara ska bo i lilla buren tills efter jul, då ska jag bygga klart mitt hemmabygge som tjejerna ska bo i så killarna får tjejernas Laura Super :D)
 
Sv: Helt slut.

Jo, kanske... Men för ökenråttor (gerbilder) borde det väl inte vara något problem att ha 2-3 stycken i?


Aha då måste du ju lägga ut bilder förstås!
 
Sv: Helt slut.

Hehe okej! Får helt enkelt lägga ut en tråd om det när det blir aktuellt.

Är den i trä eller i plexiglas kanske?
 
Sv: Helt slut.

Ser nice ut! :)

Jepp, det blir görbra :banana: Fast det lär nog få vänta ett tag, pengarna jag skulle köpa nät för får gå till Lolita istället, hon ska avlivas efter nyår... Hennes knöl har börjat bli besvärlig och jag vill inte operera henne när hon är så gammal :cry:
 
Sv: Helt slut.

Jupp!


Näe stackarn. :crazy: Men det är ju bättra att ta dem innan knölarna blivit för stora. På min kära Frippe var knölen stor som en tennisboll:crazy: Och Frippan fick en böld som började ruttna i hennes analöppning:cry: :crazy:
 
Sv: Helt slut.

Ja, inte var det direkt trevligt inte. Men vi fick tid att avliva dem dagen efter upptäckten tack och lov.
 
Sv: Helt slut.

Ja hanen hade ju "tennisbollen" precis vid sidan av magen. Så han skavde ju bort pälsen och bölden var på väg att spricka.:cry: Har jag inte avlivat dem den måndagen har jag åkt dit för djurplågeri enligt veterinären:crazy: :crazy:
 
Sv: Helt slut.

Jo, det förstår jag. Men din kära rådis har väl inte böld som spruckit i rumpan?:crazy:
 
Sv: Helt slut.

Hej! Jag tänkte också använda akvarium som hamsterbur förut, men det är väl bara att du kanske har en svag fläkt brevid så att luften blåser runt , jättesvagT! annars kanske hamstern blir förkyld.. men annars kanske du kan ha hönsnät över och en träram till, borde väl vara jättebra, tycker jag :P
 
Sv: Helt slut.

roover skrev:
men det är väl bara att du kanske har en svag fläkt brevid så att luften blåser runt

Fast det är väl inte så bra... Har man den utanför så blir det ju ändå ingen skillnad, och har man den i buren så lär det ju inte vara så kul om hamstern tuggar på den direkt, det är ju rent farligt för en liten hamster.
 
Sv: Helt slut.

Hur har det gått? Och var har/hade hon bölden/bölderna?
 

Liknande trådar

R
Övr. Djur Så har mina föräldrar gått med på att skaffa råttor. Men det förstås om ett par år.:( Men det är mest för att det är alldeles för...
2
Svar
32
· Visningar
6 126
Senast: rattalskare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp