Bukefalos 28 år!

Henra hästtransport

I

Idka

Någon som äger sådan eller lånar?

Är lite intresserad av att köpa en någolunda begagnad sådan, boogie. Men det verkar svårt att hitta några, är det för att det finns få eller för att de som äger en är nöjda och inte byter?

Ge mig lite åsikter och erfarenheter av den! :)
 
Auktoriserade återförsäljare finns i...
Halmstad
Västerås
Östersund
Norge
Tranås
Hjo
Umeå
Finland

Har telefonnummer här, om du är intresserad :)

Kolla annars in på http://www.henra.se

Tipsar annars på RIKTIGT snygga släp, boggie och BILLIGA för att vara så fina: Christ, tror jag märket heter :)
En återförsäljare bor knappt 1 km från "mig", och släpen är fiiiina :d
http://www.trailerimport.se är den adressen
Finns återförsäljare i:
Stockholm
Eskilstuna
Linköping
Kalmar :angel:
Värnamo
Alingsås
Stenungsund
Falkenberg
Ängelholm
Malmö

Lycka till! :)
 
Tack för all hjälp!

Jag är främst ute efter en begagnad, eftersom jag inte vill lägga mer än max 50 tusen, men det är få annonser ute på Henra tyvärr...
 
Jo, men det kommer ju moms på det oxå.
Då slutar det på 56 tusen om jag räknat rätt.

Men det *livsfarligt* att kika omkring på dessa sidor... man får ett sånt köpsug!

Det jag tänkte på är stänkskydden, är det verkligen bra med aluminium? En vän sa att det blir ett himla smattrandes av gruset då.
 
Rackarns. Satt och funderade på om det var moms också. Dumt :(
 
Fast det billigaste på trailerimport.se,var ju en booggie,kostade 34.600 + moms = ~43.500:-
Verkar vara ett helt ok släp.
Annars har du ju ekerösläpen och dalavagnarna som också håller bra priser och har rätt höga lastvikter.
 
Har lånat en Henra en gång. Kanontrevlig tyckte både jag och hästen. Genomtänkt, bra luft, trevligt med fönster och en stor "matta" man hängde fram där hästen kunde äta sitt hö ifrån.

Jättenöjd var jag med den, hade gärna haft en själv. :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag ska köpa mig en bärsele. Har fått låna en mjuk variant men den funkar inte så bra så jag spanar på ergobaby. Jag vill inte ha sjal...
Svar
16
· Visningar
864
Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 977
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
496
Senast: Takire
·
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
771
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp