Bukefalos 28 år!

Het häst, vilket bett?

Sv: Het häst, vilket bett?

Ett tips ;) tråden är över 1 år gammal :idea:
Skulle vilja puffa lite för skummgummibetten med en lek kedja funkar på vissa. Också ett vanligt päron bett gillar jag. Är grundbettet på alla mina hästar. Om någon har liknande problem idag. :D
 
Sv: Het häst, vilket bett?

hej! låter som min häst, hon håller på med liknande saker. Hon tränade och tävlade på ett rakt "äppelbett" det var jättebra på hennes skarpa sätt. Det är ett snällt bett men man fick bra kraft i det när det behövdes.REKOMENDERAS!!!

Rider henne på ett kimblewick bett (jaktkandar tror jag det kallas oxå) funkar kanon, tror att man fått en ny häst:laugh:
 
Sv: Het häst, vilket bett?

Crescendo .. eller entöm på båda sdor :)
 
Sv: Het häst, vilket bett?

:angel: verkar inte som att folk läser NÅT i tråden innan de svarar, detta är ganska underhållande :rofl:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en ponny som är riktigt känslig i munnen, och blir väldigt stressad när man tar i tygeln för mycket. De tidigare ägarna red...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 246
Senast: Bri
·
Utrustning Hej! Jag skulle behöva tips till min starka häst, vilket bett ni tror skulle passa bäst. Jag rider vanligtvis på ett tredelat...
2
Svar
20
· Visningar
12 781
Senast: caballus
·
Ridning Hej. Jag känner att jag behöver lite råd och tips kring hur jag ska lösa min situation med min häst. Hästen min är väldigt stor och har...
2
Svar
21
· Visningar
4 468
Senast: mackan
·
Utrustning Jag har gått vilse i bettdjungeln och är helt förvirrad! Jag inser att jag kommer att få en massa råd och tips och att alla inte kommer...
Svar
14
· Visningar
2 727
Senast: Terese
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp