Hingst till Sto e Amiral - Stanford

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Smirnoff

Nu kommer jag med ännu ett inlägg, tänkte fråga helt enkelt vad ni skulle kunna rekomendera för hingst till mitt sto, behöver tips och ni får gärna ge berätta vad ni har för erfarenheter av Amiral avkommor m,m.
Här är länk till stoets blup sida - http://www.blup.se/sv-SE/horses/109190-amorina-swb
Stoet är 169 cm hög, åt det grövre hållet med kanske aningens lång rygg, men ändå rätt "elegant". Har själv medelmåttiga gångarter (som jag gärna skulle vilja bättra på!) Jätte fint temperament men kan bli rätt "på", men inte jobbig. Hon har aldrig varit i avel förut. Tycker jätte mycket om vårat sto och hoppas nu på att hon blir dräktig!

Detta är jag ute efter: en mild hingst (inte Sandro Hit blod osv..), någon gångartsförbättrare, ej för grov, bra "sprutt" i sperman, och att hingsten är välbeprövad (ej de riktigt unga som inte har bevisat att de förvärver)
 
Sv: Hingst till Sto e Amiral - Stanford

***********raderat********''
 
Senast ändrad:
Sv: Hingst till Sto e Amiral - Stanford

Du har ju redan en tråd,vad är det för fel på den ??????? Svaren ändras inte.
 
Sv: Hingst till Sto e Amiral - Stanford

hänvisar till den tråd som redan finns, det räcker med en tråd/sto

/moderatorn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej, Jag har ett sto som efter en olycka ev kommer betäckas. Eftersom det inte var planerat iår behöver jag gärna lite tips och...
Svar
7
· Visningar
2 107
Avel vad hade ni valt för hingst till mitt sto? vill få fram en häst med bra gångarter och bra temperament. allround häst men med inriktning...
2
Svar
20
· Visningar
3 140
Senast: Buck
·
Avel Har slagit knut på mina tankar och har svårt att komma till någon lösning. Så nu skulle jag vilja veta vad ni hade lagt på detta stoet...
Svar
8
· Visningar
1 748
Senast: Peak
·
B
Avel Behöver lite tips på hingst till meriterat sto, behöver framförallt en hingst med riktigt bra galopp och storlek, långa ben skulle inte...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 549
Senast: furioso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp