Bukefalos 28 år!

Hingst + valack

Sv: Hingst + valack

såna hästar som du har är det fel på. dom har tydligen inte lärt sig hästspråk och är direkt farliga för andra hästar! har en ponny som nästan dog pga en galen häst attackerade honom då han var ung. :crazy:

så nej, jag skulle inte sätta nån häst med den, allra minst en ung hingst. det måste sluta dåligt...
 
Sv: Hingst + valack

Sån menar du väl, jag har bara en knäpp häst :p
Och jo, ngt fel är det ju, men han var sjukt mkt jobbigare när han var yngre, rev ner staketet/hoppade över det och jagade hästarna som gick i den hagen. Gav sig på en gammelhingst en annan gång.
Men vet inte riktigt om det är ngt man kan rätta till eller om man helt enkelt får leva med det. Men det är inte kul på tävlingar direkt.
Hursomhelst sa jag nej till hingstens ägare, för hans skull.
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 992
Senast: Stereo
·
Hästhantering Hej buke, jag skulle behöva era samlade erfarenheter av att ha blandflock, dvs med alla kön i samma flock. Jag har två dräktiga ston, en...
2
Svar
28
· Visningar
3 172
Hästhantering Hej! Då jag försökt att läsa mig till att hitta till mitt ”problem” men hittade inget som riktigt stämde in på mitt dilemma. Här är lite...
Svar
9
· Visningar
1 762
Senast: Joro253
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 884
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp