Hingstval 2016

Reykur

Trådstartare
Visst har vi inte någon tråd angående detta ännu i år? Kanske är jag väldigt tidigt ute med mina funderingar men..

Jag lutar åt att betäcka mitt sto i år. Vet dock inte alls vem hon kommer gå till..

Vad väljer ni för hingstar i år, till vilka ston? :)
 
Visst har vi inte någon tråd angående detta ännu i år? Kanske är jag väldigt tidigt ute med mina funderingar men..

Jag lutar åt att betäcka mitt sto i år. Vet dock inte alls vem hon kommer gå till..

Vad väljer ni för hingstar i år, till vilka ston? :)
Tre klar.
Freydis går till Viking från Österåker
Astsael till Lykill frá Blesastödum
Skvisa till Viktor frá Engjahaga

Dád vet vi inte än om Hrafnfaxi betäcker i år och på semin så kanske det blir han.
 

Liknande trådar

AI
Samhälle Jag tänkte att vi kunde ha en tråd om AI. För visst finns det inte en generell tråd? Vad tror ni, kommer betaltjänster för exempelvis...
2
Svar
20
· Visningar
968
Senast: sjoberga
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 931
Senast: Valle
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: Hedinn
·
L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: LiviaFilippa
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vad är rätt
  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp