Hiss och diss del 5

:nailbiting:
sommarmust.png
 
energibar-eat-natural-cashew-45g-60079520.jpg

Diss! De är som godis och jag älskar yoghurtdragerade grejer, men produkten får en diss för att den är en så typisk missvisande produkt med naturliga ingredienser. Eat Natural cashew och blueberry innehåller till största del palmolja, andra vegetabiliska fetter och socker i ett så kallat "yoghurtsmaköverdrag", och mer russin, kokos och mandel än någon cashew/blåbär kompott. 1% blåbär.
 
Håller med! Jag hade glömt av dessa. Jag köpte när de kom för de såg ju så himla goda ut men ja.. menlösa som sagt. Smakar otroligt lite choklad på något skumt sätt? Mest bara socker och har en rätt märklig, superspröd konsistens.

Exakt så!! Bra beskrivning.
 
HISS! Äntligen en Ben & Jerrys som inte innehåller jordnötssmör eller choklad! Kanel, kanel!
Den är inte på långa vägar lika god som Cinnamon Bun var och alldeles för söt som alltid med det här märket, men god ändå. :heart
1712696100136.png
 
Den är en höjdare! Jag blev så himla ledsen när de slutade sälja cinnamon bun och har inte hittat någon som duger sedan dess. Av någon anledning verkar inte frukt/bärsmakerna säljas alls i mitt hörn av UK heller, allt är bara choklad och jordnötter hela tiden.
Jag gillade Baked Alaska. Tycker inte heller om chokladglass. Det var ju visserligen chokladbitar i den, men vit choklad. Den kom tillbaka men verkar vara borta igen. :mad:
 
  • Ledsen
Reactions: Sel

Liknande trådar

  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 196
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
208 081
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp