Bukefalos 28 år!

Hjäääälp mig...Läderridstövlar!

B

Buffalo_brud

Hej!
jag ska köpa ett par Equipage läderrridstövlar med dragkedja och snörning från en annons (nypriset ligger på ca 2000). är det någon som vet något om sånna typ om dom e bra och så??
finns det nån som har en bild på sånna så skicka den gärna till mej!
MVH
sarah
 
Jag vet inget om dem, men om du ska köpa dem, så var noga med att rengöra dragkedjan efter varje gång du har använt dem. annars är det stor risk att du har ett par obrukbara ridstövlar efter ett tag. Jag har ett par läderridstövlar(Königs)och när jag köpte dem så sa hon att jag måste rengöra dragkedjan från smuts efter varje de har använts. Då håller de längre och dragkedjan hoppar inte ur led. Hoppas detta råd är till någon hjälp. :)
 
ok tack!...Jagvar innne på en hästaffär häromdagen och hon talade om för mig att equipage stövlar heter PETRIE...så om ni vet något om dom om dom är bra, prisklasser m.m Så skriv! :bump:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 145
Senast: hundtant
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 295
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 235
Senast: Fiorano
·
Utrustning Är i akut behov av ny sadel till hästen. Har några andar trådar här där jag testar två sadlar, Prestige Michel Robert(34/17 ullstoppad)...
Svar
7
· Visningar
2 336
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp