Bukefalos 28 år!

N

Nugget

Min ponny är helt olidlig. Jag har haft honom i snart ett år men det går inte framåt! I skritt och trav går det ganska bra:) , han är stark och stretar gärna emot:confused:Dock går i form i skritt och trav. . men galoppen. Det går bara inte!:cry: :mad: :confused: Han rusar och har ingen känsel i munnen. Jag vet inte hur jag ska bära mig åt?!? Han har kollen på allt annat än mig och är så okänslig. Han är jättepigg med har ändå ingen känsel för varken skänklar eller förhållningar. Har jag spö hetsar han upp sig och då får jag inte stopp på honom ändå. Någon som har nån ide? rider privat för tränare en gång i veckan men jag kommer inte framåt! Jag börjar tycka att ridningen är på gränsen till ett måste istället för ngt roligt! Hjäälp!:cry:
 

Liknande trådar

Hästvård Varning för jättelång text. Vill bara skriva av mig och se om någon har liknande erfarenheter, goda råd eller tankar att komma med. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
5 239
Senast: pews1972
·
Ridning Behöver era tips och råd. Jag vet inte hur jag ska tackla problemet som uppkommit. Det är som så att min häst (ridtravate 11 år) har...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: LuckyMe
·
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 179
Senast: Mezcal
·
Kropp & Själ Jag blir så trött på mig själv! Det känns som att min kropp håller på att köra slut på mig själv, och jag hittar inga medel som kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 776
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp