Bukefalos 28 år!

Hjälp ang hjälm!

B

Bummelisa

Hola, jag ska köpa ny hjälm. Vill ha en sammatshjälm med "läderkäkband". Någon som har erfarenhet av sådan eller vet vart det finns. Bör väl tillägga att jag har ganska stort huvud (str 59) men jätte jätte liten kropp :) så jag skulle vilja få tips om en hjälm där man inte ser ut som Molly på Mulle ;)
 
en John Withaker, eller en charles owen- showjumper =) as snygga hjälmar båda två.. men showjumpern är inte kul å rida me på sommaren.. d e ju ingen ventilation i och då rinner svetten ner i ansiktet :crazy:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
590
Senast: Bapelsin
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
860
Senast: Rosett
·
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 723
Senast: Askur2017
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 378
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp