Bukefalos 28 år!

Hjälp ang hjälm!

B

Bummelisa

Hola, jag ska köpa ny hjälm. Vill ha en sammatshjälm med "läderkäkband". Någon som har erfarenhet av sådan eller vet vart det finns. Bör väl tillägga att jag har ganska stort huvud (str 59) men jätte jätte liten kropp :) så jag skulle vilja få tips om en hjälm där man inte ser ut som Molly på Mulle ;)
 
en John Withaker, eller en charles owen- showjumper =) as snygga hjälmar båda två.. men showjumpern är inte kul å rida me på sommaren.. d e ju ingen ventilation i och då rinner svetten ner i ansiktet :crazy:
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 283
Senast: JennyLz
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 376
Senast: Luff
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
664
Senast: Fiorano
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 552
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp