Bukefalos 28 år!

hjälp,mail i massor

malin_a

Trådstartare
Sedan några månader blir jag överöst med mail , vanligtvis när jag får ej önskade mail(främst företag) så går jag in och klickar på avregistrera och vet inte om det blir bättre men då har det varit väldigt lite mail så det har inte egentligen varit några problem.
Nu kommer det 70-80 om dygnet.:crazy:, och det finns ingen avregistreraknapp.Och det är bara dejtingmail och ännu värre och jag är aldrig inne på något sådant.
Hur får jag bort alla mailen?:(
 
Sedan några månader blir jag överöst med mail , vanligtvis när jag får ej önskade mail(främst företag) så går jag in och klickar på avregistrera och vet inte om det blir bättre men då har det varit väldigt lite mail så det har inte egentligen varit några problem.
Nu kommer det 70-80 om dygnet.:crazy:, och det finns ingen avregistreraknapp.Och det är bara dejtingmail och ännu värre och jag är aldrig inne på något sådant.
Hur får jag bort alla mailen?:(

Har du gmail?
 
I Outlook markerar man mejlet, väljer sen Åtgärder/Skräpost/Lägg till avsändaren i listan spärrade avsändar
 
I min hotmail finns en knapp i skräpkorgen för att blockera.
Det är massor av olika adresser som slutar på .com och sedan före det vanliga svenska tjejnamn och jag gick in på en eller två för att avregistrera och då lyser en blå knapp "Gå med Gratis" och om jag trycker på den så blir hela bildskärmen illröd och det står med stor text "Webbplatsen klassas som osäker" och då vill jag ju inte ens försöka klicka på något mer.:nailbiting:,
Inget kommer i min skräpkorg och det tar en väldig tid att sortera bort alla måste vara helt säker att det inte är ett vanligt mail från en vanlig Karolina Nyberg eller Maja Jonsson.
Jag ringer tele2 i morgon. Tack för hjälpen.
 
Det är massor av olika adresser som slutar på .com och sedan före det vanliga svenska tjejnamn och jag gick in på en eller två för att avregistrera och då lyser en blå knapp "Gå med Gratis" och om jag trycker på den så blir hela bildskärmen illröd och det står med stor text "Webbplatsen klassas som osäker" och då vill jag ju inte ens försöka klicka på något mer.:nailbiting:,
Inget kommer i min skräpkorg och det tar en väldig tid att sortera bort alla måste vara helt säker att det inte är ett vanligt mail från en vanlig Karolina Nyberg eller Maja Jonsson.
Jag ringer tele2 i morgon. Tack för hjälpen.
Ser du något namn på webplatsen eller några specifika ord som du kan googla? För mig låter det som att det skulle kunna vara ett virus, och googlar du kanske du hittar tips på hur du tar bort det.
 
Jag har fått en massa skit från olika banker står det och även banker som jag inte är kund hos att jag måste gå in på länken i mailet för att bekräfta fortsatt användning av kontot eller mitt kort .Har säkert skickat 15 st till swedbank och deras Phishing service men peppar peppar har jag inte fått några på ett tag nu och deltar man i någon tävling på nätet brukar det bara välla in mail efter det så det har jag helt slutat med !
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 815
Senast: Mineur
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 922
Skola & Jobb Någon som kan bolla, ge råd eller vad som helst? Vill säga upp mig från mitt jobb eftersom jag vantrivs något fruktansvärt. Kort sagt...
Svar
15
· Visningar
1 568
Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 632
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp