Bukefalos 28 år!

hjälp med anmälningsblanketten!

beauspirit

Trådstartare
ska vara inne innan den 22a och nu har jag lite problem :P
jag har inte betalat in min juniorlicens en, gör det den 25e när mamma får lön (tävlingen är ju den 5e). trodde man kunde göra så men nu när jag skriver i och ska skicka blanketten över nätet så står det :

Din ryttarlicens för 2005 måste förnyas. Senast registrerad 2004-10-01

Om du nyligen förnyat licensen bortse från ovanstående.


kan man skicka den ändå eftersom man ska betala den innan tävlingen, för har aldrig hört att man måste betala innan anmälningen :confused: ! hjälp!

Ogiltig hästlicens. Kontrollera!!

ska betala in min hästs ponnylicens i samma veva efter löning och skrev därför in "interim" som man väl ska skriva om man har betalt in och inte fått licensnr än??
det gick tydligen inte?

så hjälp snälla ni ;) :o !


sen jag fyller 18 nästa år, men inte förräns sista oktober, visst får jag tävla honom som ponny tills dagen jag fyller 18? *hoppas*
 
Sv: hjälp med anmälningsblanketten!

Kan du inte skicka anmäla på post i stället?
Och du får tävla ponny året ut du fyller 18 år(ungponny även som vuxen)
 
Sv: hjälp med anmälningsblanketten!

Jag brukade anmäla mej per post innan jag hade fått min licens, är mkt enklare än att bråka med datorn!
 
Sv: hjälp med anmälningsblanketten!

alltså det går ju att skicka anmälan ändå, och det kommer ju vara samma "fel" om man skickar in per post!
men frågan var om man får skriva interim på ponnylicensen eftersom man inte vet vilket nummer han har än, och om man inte behöver betala licensen innan anm. dag?
 
Sv: hjälp med anmälningsblanketten!

Ja, du får skriva interim och det räcker att du har betalt innan tävlingsdagen. Och om datorn inte accepterar bokstäver brukar det gå att skriva 000000 som licensnummer, som mottagare fattar man ju ändå vad det handlar om.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 699
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 013
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
860
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 597
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp