Bukefalos 28 år!

Hjälp med arbetsstrukturer kring webb

Pancakes

Trådstartare
Såååå, jag behöver lite hjälp med en kursuppgift igen. Föreläsningarna är helt irrelevanta och kurslitteraturen hjälper mig inte så mycket som jag skulle behöva.

Scenariot är att man ska strukturera arbetet kring en webbsida, vem som gör vad, ansvarar för vad m.m. samt konstruera flowchart för arbetsflödet. Det här är LÅNGT ifrån min grej och jag tycker väl egentligen inte att det har någon större relevans för kursen heller men uppgifterna måste ändock lämnas in...

Jag skulle behöva hjälp med kanske framförallt arbetsuppgifterna ("titlarna") på svenska och hur en kan konstruera flowchart utan att det bara blir typ ide´--> skapande --> revidering -->godkännande -->publicering. Det känns för simpelt.

Arbetsuppgifterna som kurslitteraturen tar upp är web editor-in-chief, web manager, content creator, sourcing manager, SME expert.

(Egentligen vill jag bara kasta skiten åt helvete vid det här laget, men så kommer jag ihåg att det här är ett viktigt steg för att ta mig ur den situation jag sitter i)
 
Jag tror det blir svårt för oss på Buke att hjälpa till när vi inte vet vad det är du pluggar, något mer av sammanhanget etc. Även om vi gjorde det så är nog dina studiekamrater bättre att bolla med. Har du någon möjlighet att höra med dem?
 
Jag tror det blir svårt för oss på Buke att hjälpa till när vi inte vet vad det är du pluggar, något mer av sammanhanget etc. Även om vi gjorde det så är nog dina studiekamrater bättre att bolla med. Har du någon möjlighet att höra med dem?

Tyvärr inte :(
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp