Bukefalos 28 år!

Hjälp med gravyr!

Nariel

Trådstartare
Nytt nick så att överraskningen inte förstörs ;)

Har varit tillsammans med en kille i några månader nu och det börjar bli dags för födelsedag! Har lyckats klura ut att han ska få en santokukniv från Global men skulle vilja göra det lite mer personligt med en gravyr på bladet.

Så frågan är vad man ska gravera in? Helst något roligt/klurigt och kanske lite sött men inte för cheezy!

Han fyller inte jämnt och är bara en glad amatör i köket.

Så låt kreativiteten flöda! :D
 
Sv: Hjälp med gravyr!

Var på bladet hade du tänkt skriva? Jag har en sån kniv och namnet Global tar ju upp en del plats..
 
Sv: Hjälp med gravyr!

I överkant på bladet hade jag tänkt mig. Det står ju bara global på ena sidan och den andra är tom, då går texten från handtaget ut mot eggen.

Räknar med att det får plats ca 25 tecken :)
 
Sv: Hjälp med gravyr!

"Inte skära - bara rispa"?

:D
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 334
Senast: jemeni
·
R
Kropp & Själ Jag kan absolut ingenting om USA. Jag vet knappt vart nåt ligger och har aldrig varit särskilt pigg på att åka dit. Men - i år fyller...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
12 222
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Anonymt nick. Jag går i terapi men min terapeut har semester och kommer inte tillbaka förrän i slutet av augusti. Jag behöver verkligen...
Svar
11
· Visningar
1 089
Senast: ameo
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: anonym_tjej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp