Bukefalos 28 år!

Hjälp med hö

marengo

Trådstartare
Min kanin som jag fick för några månader sedan får ett hö som heter Favorithö, och innehåller timotej och ängsvingel. Någon av de här sorterna är mörkare än den andra, och det är den mörka min kanin plockar ut och äter, det ljusa försöker han undvika. Är det någon som vet om det är timotej eller ängsvingel som är den mörka? Kan man få tag i ett hö som innehåller mer av det mörka, eller bör han äta båda? Ska man variera hösort, eller går det bra att han äter Favorithö hela tiden?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Lyckades i somras få tag på fint hö, analyserat hö från årets skörd. Nu när vi under de regnigaste nätterna stallat in hästarna har min...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: mily
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 222
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 311
Senast: Blyger
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 717
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp