Bukefalos 28 år!

Hjälp mig hitta en klänning!

Problematisk

Trådstartare
Jag letar efter en klänning, och hoppas att ni kan hjälpa mig!
Vill ha en ungefär strax-ovan-knät-längd, långärmad klänning utan allt för mycket/annorlunda urrigning (det ska gå att ha vanlig bh under). Det får gärna vara lite "finare" material typ delvis spets, mesh etc men själva modellen ska vara relativt enkel, gärna figurnära uppåt och lite mer vidd i kjolen.
Och nu kommer vi till det största problemet: den bör finnas i nån relativt vanlig butik som finns i random köpcenter eftersom jag skulle behöva prova och köpa den imorgon (planering, vad är det...) och helst kosta runt 500 kr.

Finns det?
 
HM
Screenshot_20200726-182259_H&M.jpg
 
Tråkig med svart kanske, och urringningen hade nog fungerat med vanlig BH för mig (lång överkropp), men kanske inte alla:
Screen Shot 2020-07-26 at 18.39.19.png
 
Finns bonprix som fysisk butik? Jag vet ingen här iallafall men kanske finns på andra håll :)

Oj, ingen aning faktiskt, jag handlar aldrig i fysiska butiker om jag kan låta bli. Hade helt missat att det var ett krav också, sorry! Så går det när man snabbläser. :o:down:
Misstänker att det nog inte finns fysisk butik faktiskt, tyvärr!

Edit: Ingen fysisk butik, nej. :(
 
Kolla på Indiska. De har flera modeller av den typen som är bekväma.
Jag använder deras ärmlösa med en top under. Om det är ett alternativ för dig kan du växla hur "fint" det blir beroende på val av top.
109089820black.jpg
109465813black.jpg
 
Oj, ingen aning faktiskt, jag handlar aldrig i fysiska butiker om jag kan låta bli. Hade helt missat att det var ett krav också, sorry! Så går det när man snabbläser. :o:down:
Misstänker att det nog inte finns fysisk butik faktiskt, tyvärr!

Edit: Ingen fysisk butik, nej. :(

Typiskt! :( Men då vet jag iallafall var jag kan leta en annan gång när jag har lite mer tid på mig och hinner vänta på frakt :)
 
Kolla på Indiska. De har flera modeller av den typen som är bekväma.
Jag använder deras ärmlösa med en top under. Om det är ett alternativ för dig kan du växla hur "fint" det blir beroende på val av top.
109089820black.jpg
109465813black.jpg

Ska kolla indiska! Kortärmat med topp under var ju också ett bra förslag, ska testa mig fram lite!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill köpa en smaragdgrön klänning. Det är något som hittills visat sig vara helt jäkla omöjligt :banghead: Mina önskemål...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 445
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ På lördag är det dags för dop för min fadderson, jag ska alltså se presentabel up längst fram i kyrkan. Problemet är att jag är en val...
2
Svar
34
· Visningar
2 339
Senast: Ninnurur
·
Äldre Den 17/6 ska jag gifta mig i all hemlighet och hast (ni som känner mig IRL får gärna hålla den här informationen för er själva), och jag...
Svar
13
· Visningar
2 210
Senast: ztsu
·
Äldre Okej, buke - jag behöver en klänning. Inom ett dygn. Hinner/kan just nu inte scanna av internet själv, så jag behöver er hjälp. Spec...
2
Svar
24
· Visningar
2 716

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp