Bukefalos 28 år!

Hjälp en val med kläder till dop!

För fungerar tex Zalando så finns bland annat den här klänningen

DP621C070-K12@8.jpg
 
Den blir nog skitbra!

Men till framtiden: hm i Boländerna vid citygross hade en hörna med stora storlekar så sent som i juli. Men den kanske är borta?
Hade de? Då kan den snarare vara nytillkommen, jag har inte varit där på flera år pga att de aldrig haft något.
 
Jo jag ska kolla bonprix igen, de brukar vara snabba.

Sist jag beställde tog det tio dagar... Annars gillar jag bonprix!
Tror på långklänning i alla fall, kan du fråga någon personal på Lindex om hjälp? Så du slipper leta själv? Synd att du inte bor närmre, har två långklänningar som kanske hade passat (är ju lång och har en del överskott jag med)!
 
Sist jag beställde tog det tio dagar... Annars gillar jag bonprix!
Tror på långklänning i alla fall, kan du fråga någon personal på Lindex om hjälp? Så du slipper leta själv? Synd att du inte bor närmre, har två långklänningar som kanske hade passat (är ju lång och har en del överskott jag med)!
Gillar inte att be om hjälp, de har oftast ingen koll och måste fråga andra och så står man där med en hel butik engagerad... vill ogärna sticka ut. Det är säkert bara inbillning men min hjärna tror det.

Jag känner mig skeptisk till maxiklänning när jag är både lång och stor, blir det inte cirkustält? :o
 
Gillar inte att be om hjälp, de har oftast ingen koll och måste fråga andra och så står man där med en hel butik engagerad... vill ogärna sticka ut. Det är säkert bara inbillning men min hjärna tror det.

Jag känner mig skeptisk till maxiklänning när jag är både lång och stor, blir det inte cirkustält? :o

Jag är 184 och har just nu bmi 35, har haft högre, på mig sitter maxiklänning väldigt bra :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska inom några veckor gå på en begravning för en avliden släkting. I och med det inser jag plötsligt att jag inte har några kläder...
Svar
17
· Visningar
6 414
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp