Bukefalos 28 år!

Hjälp mig välja färg på läder....bilder

Sv: Hjälp mig välja färg på läder....bilder

Nej hjälp.. tabacco är ju HEMSKT på fuxar.. har tyvärr tabacco på hoppsadeln och har i´nte råd att byta ut den också.. så jag är så illa tvungen att rida med den :p :crazy:
 
Sv: Hjälp mig välja färg på läder....bilder

Svart definitivt! :) Dessutom är det enklare att matcha träns och sadel då. ;)
 
Sv: Hjälp mig välja färg på läder....bilder

Min fux har precis samma snygga färg som din. :d

Mörkbrunt är jättesnyggt till fuxfärgen, men det beror lite på vad du ska ha det till.
Svart är också ett säkert kort.
Newmarket tycker jag är sk**fult på fuxar. :crazy:
När vi var på sadelutprovning så var en av sadlarna i den färgen och det såg verkligen hemskt ut. :eek: Orange, typ. :eek:

Personligen tycker jag det passar mer med lite strikt och konventionellt till dressyren och gärna lite sportigare till hoppningen.
Svart kan aldrig bli fel eller för mycket, så tänkte jag när jag skaffade min dressyrutrustning.
Däremot tyckte jag att det kunde vara kul att ha lite mer färg till hoppgrejerna. :)
Jag har svart sadel och träns till dressyrutrustningen och brunt till hopputrustningen.
Jag är jättenöjd med det. :)

Här finns bild på min hoppsadel.
Klicka på Produkter/häst/Sadlar/Hopp/Globus Esperanza och sedan bild nr 2 så ser du den i den bruna färgen som jag har.
 
Sv: Hjälp mig välja färg på läder....bilder

Jag funderar på att ha mörkbrunt till både hoppning och dressuren faktiskt. :d
 

Liknande trådar

Utrustning Jag ska kanske ut på islandshäst-tävlingsbana i sommar, och hästen jag ska rida är en ganska mörk, nästan lite "gråbrunaktig" fux med...
2
Svar
24
· Visningar
5 117
Senast: mily
·
Utrustning Har två hästar som just nu har lite olika färger på i princip varje liten sak. Har börjat fundera på detta mer och mer och tycker att...
2
Svar
21
· Visningar
5 023
Senast: skiesabove
·
Utrustning Matchningsfreak hej :D Jag har ett i-landsproblem :angel: Min häst väntar på operation och ska stå rätt länge och jag har gott om tid...
Svar
4
· Visningar
2 175
Senast: ajax85
·
C
Utrustning Jag har alltid haft svart läder till mina hästar. Svarta träns, tyglar, martingals, sadlar, you name it. Men nu... har jag köpt en BRUN...
Svar
15
· Visningar
1 388
Senast: CeciliaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp