Bukefalos 28 år!

Hjälp! Rumsren kanin.

C

Calivi

Jag flyttade för ett par dagar sedan in min tidigare ute kanin som nu är 3 år. Köpte everclean kattsand och en kattlåda som jag tänkte att hon kunde ha som toalett. Hon älskar verkligen kattlådan och sanden, det är bara det att hon inte vill ha den som toalett! Hon sover, äter och gräver i den. Vad ska jag göra? Ska jag byta strö? :confused:
 
Sv: Hjälp! Rumsren kanin.

Börja med att byta strö- får han för sig att äta av kattsanden kan det bli livsfarligt!

Lägg sen i lite bajspluttar där och håll extremt rent runt om.
 

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 221
Senast: Stinaelin
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 637
Senast: KesoNeso
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 043
Senast: tanten
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
938
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp