Bukefalos 28 år!

Hjälp!! vad var det för djur

Sv: Hjälp!! vad var det för djur

jag fick faktiskt ett mejl från en person som frågade om det var den hunden jag sett ;)

men jag är 99,5% säker på att det inte var en hund och om det till slut skulle visa sej vara det då skulle jag seriöst skaffa glasögon :D

är den lerig och lite skrämd kanske det kan vara svårt att se... kanske inte skulel skda att kontakta den som har blivit av med hunden i alla fall, om det nu inte skulle vara den så har de ju haft en chans att leta på "ditt" ställe i alla fall menar jag...
 
Sv: Hjälp!! vad var det för djur

det djuret jag såg var ingen sådan hund jag är säker på det :crazy:
 
Sv: Hjälp!! vad var det för djur

När åker du där nästa gång? Kan du inte ta med typ en kompis då + en strålkastare, eller åtminstone en kamera med grym blixt ;)
 
Sv: Hjälp!! vad var det för djur

bilden med tassavtryckett, kan du rita i kontruerana av avtrycket istället för5 en rund röd ring runt grusplätten? då är det lättare för oss att se formen på tampodynormna..

och om du alltid åker ut ensam.. ta bara strålkastaren så att DU ser djuret ordentligt och kan identifiera det..
 
Sv: Hjälp!! vad var det för djur

okey förlåt.. det var dessutom menat till trådskaparen.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hjälp!! vad var det för djur

klicka på en svarsknapp i hennes meddelande för att adressera meddelandet till henne.. eller om du ser att svaret kommit fel.. klicka på Ändra och skriv "knapplån" eller "till _satelit_93" längst upp i meddelandet..

:)
 
Sv: Hjälp!! vad var det för djur

*KL*

Jag gissar på att det är ett lodjur!..
Varken puma, sabeltandad tiger eller Irländsk Setter låter det som.

Därför att:

En puma...finns inte här? ...en Irländsk Setter är inte lik en puma och en sabeltandad tiger hade DEFINITIVT käkat upp TS. :angel::rofl: Tiiihihihi
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp