Bukefalos 28 år!

G

Gustaavaa

Hej! Har precis lagt upp en annons men problemet är att jag inte kan ladda upp bilder endast filmer. Vill jätte gärna få hjälp då jag behöver en bild. Skynda... TACK
 
Sv: HjÄlp

Tråden ska egentligen ligga på Bukefalos-hjälp och inte här på Datorer, men den är anmäld till moderator och flyttas nog snart.

Har du testat att bifoga en bildfil av nån av de tillåtna filtyperna?
Dina filmer är ju nu inlagda som länkar, är det så du lagt in bilderna också?
 
Sv: HjÄlp

Har testat att bifoga en bildfil men ingenting händer. Jag har inte lagt in bilderna likadant som flimerna.
 
Sv: HjÄlp

Det verkar vara någon typ av problem med att ladda upp bilder. Jag har försökt lösa detta, men just nu ser det ut som att jag måste vänta tills i natt då sättet att lösa det på kan innebära ett kortare avbrott.

Tack för att du hörde av dig om detta!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 445
Senast: Gunnar
·
Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 523
Hästmänniskan Vi är en familj med dotter som vill tävla inom hoppning som slås utav kostnaderna för att ha häst i Stockholmsområdet. Vi två...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 713
Senast: SiZo
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp