Bukefalos 28 år!

Wiilmiisen

Trådstartare
Hej! Min kanin ligger bara i buren hela tiden han äter och dricker bra med han ligger bara i buren hela tiden! och när kan är ute så kissar han i sängarna! Hjälp mig snälla är han sjuk? Borde jag ringa en vetrinär? :cry: Han LIGGER inte sitter Utan ligger utspret asså han är så lång han kan! Men han ligger bara jag vill inte att han ska dö! :cry:
 
Sv: Hjälp!

Eftersom du säger att han äter och dricker bra så skulle inte jag vara orolig, men ring en veterinär och rådfråga om du tycker det känns bättre. Hur beter han sig när han är utsläppt? Ligger han då med eller skuttar runt?

Om du inte vill ha honom i sängarna kan du väl bara stänga dörren till rummet så han inte kan vara där, alt. barrikera på annat sätt (t.ex. med kompostgaller) så han inte kommer upp.
 
Sv: Hjälp!

Bajsar han?
När du har han utanför buren, rör han på sig då eller ligger han raklång då också?
 

Liknande trådar

Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 227
Senast: Scata
·
Övr. Djur Hej alla fina! För några månader sedan tog vi hand om två hamsterbröder som förra ägarens små barn inte ville ha kvar. Nu har deras...
Svar
7
· Visningar
894
Hästmänniskan Under en lång tid nu har jag känt att jag inte vill ha häst längre. Jag pratar nu inte månader utan snarare år. Problemet är att jag...
Svar
11
· Visningar
1 506
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Nu ligger det här ännu en dag framåt i tiden, men här är jag en söndag morgon, funderandes på mitt jobb! Jag vill dit, men har precis...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 033
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp