Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Meijo

..alltså om man ska lägga en adress till en bild så finns det en del som jag sett ändrat adress-namnet med vanliga ord. Alltså att man ändrar länkens namn till typ "jag o Tindra"(eill exempel) ist för...(www.photo....blabkla)....hur fixar ni det? :confused:
 
Sv: Hm..

Kopiera adressen och klistra in den i inlägget som vanligt. Kopiera adressen igen och ta sen på Infoga hyperlänk (en jordglob) som är ovanför där du skriver texten. Då kommer det upp en ruta där du först skriver texten du vill ha (t ex Jag och Tindra) och trycker sen på OK. Då kommer en ny ruta upp, klistra in adressen där, tryck sen OK.

Hoppas du förstår hur jag menar! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 614
Senast: MML
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 992
Senast: Cattis_E
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 985
Senast: Barbabelle
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
1 681
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp