Bukefalos 28 år!

Hökensåsritten 2009

Sv: Hökensåsritten 2009

*kl*

Frågar här i hopp om att någon vet :D

Såg en häst med cool färg, en fux med vita prickar stora som 5-kronor ungefär. Vilken häst är det?

Jag såg också den hästen. Verkligen en häftig häst. :)
Undrade med vad det var för häst. :)
Mvh Xoya.
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Jag hade 105:)
Red med 106:)

Du får förlåta mig. Jag har suttit och funderat i en halvtimme på hur du och din häst såg ut men får inte någon klar bild framför mig.
Jag kommer ihåg namnet på din häst och dig.
:o vad jag är dålig på att komma ihåg ansikten.
Mvh Xoya.
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Jag kommer också ihåg er :)

Jag hade 101, lipizzanern. Red ihop med 102, islandsraggsockan :D

Oooh. Er kommer jag definitivt ihåg. :)
När du frågade efter om jag sett en raggsocka och fick veta vem du syftade på. Höll jag på att skratta på mig. Men lyckades hålla masken väldigt bra.

Det ordet var ett utav det roligaste jag någonsin hört någon säga om en Islandshäst. :) Inget illa menat.

Men din häst var verkligen häftig. :) Diggade färgen på din hästs utrustning.
Mvh.
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Du får förlåta mig. Jag har suttit och funderat i en halvtimme på hur du och din häst såg ut men får inte någon klar bild framför mig.
Jag kommer ihåg namnet på din häst och dig.
:o vad jag är dålig på att komma ihåg ansikten.
Mvh Xoya.

hehe,

här är en bild på ludde allafall:

http://mumling.bilddagboken.se/p/show.html?id=366024246&directlink=1

En bättre på oss: (dock inte hökensås)
http://mumling.bilddagboken.se/p/show.html?id=352781351&directlink=1
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Gillade ditt tränset på lippizzianaren:love::d

Oooh. Er kommer jag definitivt ihåg. :)
När du frågade efter om jag sett en raggsocka och fick veta vem du syftade på. Höll jag på att skratta på mig. Men lyckades hålla masken väldigt bra.

Det ordet var ett utav det roligaste jag någonsin hört någon säga om en Islandshäst. :) Inget illa menat.

Men din häst var verkligen häftig. :) Diggade färgen på din hästs utrustning.
Mvh.

Tack! Jag tycker det är jättefint med ljusbrunt, men det är attans opraktiskt, man får ju smörja heeeela tiden. Fattar helt klart poängen med biothane och börjar redan spekulera i vilken färg vi ska köpa på träns :p

Angående raggsockan så har till och med raggsockans matte börjat kalla honom för raggsocka. Hur kan man inte? :D

En av de roligaste grejerna för oss på ritten var alla roliga förslag på raser på våra hästar, min var arab, connemara och new forest bland annat, och raggsockan var russ, exmoor och nordsvensk. :rofl:
 
Sv: Hökensåsritten 2009

En av de roligaste grejerna för oss på ritten var alla roliga förslag på raser på våra hästar, min var arab, connemara och new forest bland annat, och raggsockan var russ, exmoor och nordsvensk. :rofl:


Haha, roliga förslag på raser;)
Som frisern är: ardenner, nordsvensk, shire:grin:
Ardennern hemma är:nordsvensk:eek:
ludde är: friser eller nordsvensk, även ardenner någon gång tror jag:):eek:
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Tack! Jag tycker det är jättefint med ljusbrunt, men det är attans opraktiskt, man får ju smörja heeeela tiden. Fattar helt klart poängen med biothane och börjar redan spekulera i vilken färg vi ska köpa på träns :p

Angående raggsockan så har till och med raggsockans matte börjat kalla honom för raggsocka. Hur kan man inte? :D

En av de roligaste grejerna för oss på ritten var alla roliga förslag på raser på våra hästar, min var arab, connemara och new forest bland annat, och raggsockan var russ, exmoor och nordsvensk. :rofl:

Ska man vara fin så får man lida pin:devil::angel::rofl:

Hihi...jag tycker det är jätte gulligt och jätte roligt ord. :D

Haha...era hästar kanske var en blanding mellan alla förslagen ni fick. :p
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ridit sen jag var 4, började rida varje dag 2015 och har en egen häst sen 2020. Har senaste året tyckt att det varit jobbigt...
Svar
8
· Visningar
2 095
Hästmänniskan Hej alla hästfolk hoppas ni har det bra och tar hand om er i dessa tider!! Jag är en tjej på 17 (snart 18) som går i trean på...
2
Svar
32
· Visningar
4 277
Senast: Morran
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 426
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Har haft hund hela mitt liv, uppväxt med golden retriver, sen dvärgpudel, flyttade hemifrån och skaffade en labrador/bordercollie...
2
Svar
39
· Visningar
4 671
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad läser du just nu?
  • Förstoppning hos liten bebis

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp