Bukefalos 28 år!

Hökensåsritten 2009

Sv: Hökensåsritten 2009

Jag har bilder på nr : 40 63 47 50 54 57 41 44 35 56 57 55 59 , samt de som ridit i klunga med dessa ekipage men nummerlapp ej syns på fotot..
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Ingen som har bilder på ekipage med högre start nummer? speciellt 105, 106 och några som red 18 km, kommer inte ihåg nummerna just nu?:)
 
Sv: Hökensåsritten 2009

*kl*

Här är mina utlovade bilder. Som sagt pappa som fotat o han förstår sig inte på min kamera o är ingen mästerfotograf...:grin: (finns fler bilder, men jag har bara laddat upp en på varje häst)

Albumet
 
Senast ändrad:
Sv: Hökensåsritten 2009

Den enda häst det står okänd på är väl Imagination...om jag inte fått grus i ögonen? :p
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Va fina bilder:laugh:, och jag och min fröken råkade hamna med på en bild, är det ok om jag får använda bilden på Amber?

pm:a om du vill;)
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Turbo: kan jag få bilerna på nr 50? Tyvärr fick mina medhjälpare inga bilder under ritten utan bara före och efter.
 
Sv: Hökensåsritten 2009

*kl*

Frågar här i hopp om att någon vet :D

Såg en häst med cool färg, en fux med vita prickar stora som 5-kronor ungefär. Vilken häst är det?
 
Sv: Hökensåsritten 2009

*kl*

Här är mina utlovade bilder. Som sagt pappa som fotat o han förstår sig inte på min kamera o är ingen mästerfotograf...:grin: (finns fler bilder, men jag har bara laddat upp en på varje häst)

Albumet

Får jag låna bilden på Johnsson, chaplin och hunden?:D
Mycket fina bilder han har tagit:)
 
Senast ändrad:
Sv: Hökensåsritten 2009

Jag var inne på Team Bobergs hemsida och de har bilder från tävlingen, där har en hel del fastnat, så titta i fotoalbumet:
http://teamboberg.jalbum.net/Hökensåsritten-09/

På första bilden är den hästen som du frågade efter, LORELIE!
Kanske står nr 41? Svårt att se, isf är det en häst som heter Red Money med ryttare Helena Fritiofsson från Vetlandaortens RF..
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ridit sen jag var 4, började rida varje dag 2015 och har en egen häst sen 2020. Har senaste året tyckt att det varit jobbigt...
Svar
8
· Visningar
2 092
Hästmänniskan Hej alla hästfolk hoppas ni har det bra och tar hand om er i dessa tider!! Jag är en tjej på 17 (snart 18) som går i trean på...
2
Svar
32
· Visningar
4 268
Senast: Morran
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 351
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Har haft hund hela mitt liv, uppväxt med golden retriver, sen dvärgpudel, flyttade hemifrån och skaffade en labrador/bordercollie...
2
Svar
39
· Visningar
4 634
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp