Bukefalos 28 år!

Hökensåsritten 2009

Sv: Hökensåsritten 2009

Jag och min häst Glenn Top red 3milaren idag på Hökensås.
Pigga knallblå 19åringen som hade svårt att ta det lilla lugna.

Det roligaste på hela dagen var vet vid vetgrind innan start, skrev i vetlappen, Glenn hade ett litet bitmärke på ryggen. Vet frågade om han varit bråk med andra hästar dom senaste dagarna.
Jag påpekade att han gick själv i hage men hade gått med får några dagar tidigare och sa att dom knappast kunde ha bitit honom. :rofl:
Vet sa att dom kunde ju vara vampyrfår...:love::D

Gick igenom vetgrinden efter mål med puls på 60, precis så det var godkänt.

Mvh Xoya.
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Albumet är öppet så det ska gå att spara ner. Varsågod. Vilken bild är du på?
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Men tack så hjärtligt mycket. :laugh:
Jag och min häst är med på bild nummer 8 i ditt album.
Mvh Xoya.
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Ja, självklart får ni spara ner bilderna. Jag stog tillsammans med mina två barn och fotade.
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Verkligen! Jag är fortfarande helt varm av lycka för att det finns så härliga människor. Jag har haft tur känner jag :)
 
Sv: Hökensåsritten 2009

:d Ska bli
De kom inte åt mitt håll i år :/
Men är det bara 18 ryttare allt som allt ? efter vad jag läst på resultatlistan ?
 
Senast ändrad:
Sv: Hökensåsritten 2009

Woaw! :bow:
Dig minns jag :D Såg när du kom travande till start på din häst och hörde Gitz säga att "de ska starta, hon hade bekymmer med bilen och är lite sen".
Mycket imponerande att kunna ladda för uppgiften efter en sådan grej! ...fast det kanske ligger i en distansares natur att "bita ihop och komma igen" :D
Helt klart tufft gjort i alla fall! :bow:
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Jag bad pappa fota "allt som rör sig". Tyvärr är han en rätt kass fotograf... men jag slänger upp bilderna någonstans imorgon =)

Här är iaf jag och "min" pålla =)
img_3811_38159897.jpg
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Distansares natur vet jag inte men i min natur är det att vara envis som 15 åsnor. Jag blir taggad av motgångar och det tycker jag är positivt. Aldrig att jag ger upp för en sån småsak ;)
 
Sv: Hökensåsritten 2009

:banana::bump::bow: Du fick med mig och min häst med på bild. :)
Skulle det vara för mycket och fråga om jag kunde få spara ner kortet för eget bruk på min dator på det kortet, för min make han glömde kameran hemma.:love:
Mvh Xoya.

Jag kom också med:D
Fina kort:) Kort blandat 016 eller vilket de var:)
Får jag använda?
 
Senast ändrad:
Sv: Hökensåsritten 2009

Hej allihopa!

De är jag som ska tacka för ett underbart sällskap genom tävlingen. Min häst var sig inte sig lik de första milen, men efter 31km började han förstå igen:angel:. Jag har en massa kort, för många har inte ens orkat kolla igenom:p.

//Frida
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Jag och min häst Glenn Top red 3milaren idag på Hökensås.
Pigga knallblå 19åringen som hade svårt att ta det lilla lugna.

Det roligaste på hela dagen var vet vid vetgrind innan start, skrev i vetlappen, Glenn hade ett litet bitmärke på ryggen. Vet frågade om han varit bråk med andra hästar dom senaste dagarna.
Jag påpekade att han gick själv i hage men hade gått med får några dagar tidigare och sa att dom knappast kunde ha bitit honom. :rofl:
Vet sa att dom kunde ju vara vampyrfår...:love::D

Gick igenom vetgrinden efter mål med puls på 60, precis så det var godkänt.

Mvh Xoya.

Åå det var ju ni:D Kommer ihåg er:p
 
Sv: Hökensåsritten 2009

DSC_0681.jpg


Amanda med Starlight och jag med Showman.

Har bilder även på nummer 31, 33, 36, 35, 39, 40, 42, 41, 45, 48, 53, 54, 55, 56, 61, 63, 64

Mvh Frida
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Hej!
Jag hinkade till nr 35 och nr 56.
35 är mitt lilla arabsto Sol.
Har du lust att maila bilderna som du har på dessa ekipage?.
Jag skulle bli toppentoppenglad!!!!
Min mail: kagstam@hotmail.com
MVH Kicki Hagevi
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Har förresten en jättesöt bild på din häst Frida...så då kan vi ju byta. :-)
MVH Kicki
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ridit sen jag var 4, började rida varje dag 2015 och har en egen häst sen 2020. Har senaste året tyckt att det varit jobbigt...
Svar
8
· Visningar
2 096
Hästmänniskan Hej alla hästfolk hoppas ni har det bra och tar hand om er i dessa tider!! Jag är en tjej på 17 (snart 18) som går i trean på...
2
Svar
32
· Visningar
4 278
Senast: Morran
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 426
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Har haft hund hela mitt liv, uppväxt med golden retriver, sen dvärgpudel, flyttade hemifrån och skaffade en labrador/bordercollie...
2
Svar
39
· Visningar
4 671
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp