Hööks höst/vinter 2012

Sv: Hööks höst/vinter 2012

Det är handsytt av en sadelmakare i Portugal :D Men det finns träns i den modellen i butiker som säljer t.ex. akademisk utrustning. Googla på akademiskt träns
Typiskt :D. Har kollat runt där men bara hittat breda och gärna med en massa bling. Inte sett något smalt med lagomt lite dekorerade spännen. Vet jag är en tråkmåns.

Får hålla ögonen öppna
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

NÄE!!! Fick du tag i ett sånt ländtäcke!?! Jag har stångat mig blodig för att jag inte köpte ett innan de utgick, och de har varit jätteslut här :( ORÄTTVIIIIST!!

Jaaa det var det sista dom hade inne, slet åt mig det snabbt som attan:) endast 174 riksdaler!
Tusan, vilken osis=( kan tänka mig att dom gick åt fort!
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

*KL*

Här kommer äntligen bilderna på det jag köpte på rean både i butiken och via nätet. ;)

Dressyrschabrak:

Blandat2013007_zpse41b1d70.jpg


Luvorna: (brun med silver kant och brun JH)

Blandat2013010_zpsa2896ed5.jpg


nimbuzute051_zps0ac9882a.jpg


Brun JH jacka:

Blandat2013009_zps355befea.jpg
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

KL
Var en sväng på hööks idag igen då nya broddar behövdes införskaffas. Tyvärr ( :D ) fick även det limegröna dressyrschabraket på rea även följa med, samt helelastiska lindor i samma färg. Skulle inviga setet idag, men när jag skulle linda så lossnade hela karborren på en av lindorna :(. Så det blir till att reklamera.. Förhoppningsvis innan onsdag så jag kan inviga det på dressyrträning då, kan se om jag kan fixa lite bilder till er oxå :D.
I övrigt så var mörkbruna hästen galet snygg i limegröns :love: (provade att lägga på schabraket o han linda ett ben innan nästa linda gick sönder..)
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Jag har oxå det gröna, fick för mig att ha en färgklick ibland. :D
När jag fick använda det lite så gillar jag det mer och mer.
Har ingen bra bild dock, hästen tyckte inte det var så kul att bli fotad..

DSC_1154.jpg
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Va inne o kika på dom nya schabraken idag. Det svarta med lila kant kommer jag köpa och det vita med creme kant :D
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Ändrat, Man kanske ska läsa tråden innan man frågar dumma frågor. :p
 
Senast ändrad:
Sv: Hööks höst/vinter 2012

kl

Råkade shoppa lite idag. :D

img_3477_50f81090ddf2b30779e256ee.jpg


Grimma med grimskaft och ett CH Hamilton träns för halva reapriset! Sen blev det även ett fleecetäcke med helhals, magic brush och en rotviska.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

*KL*

Har också shoppat lite idag (oplanerat :D )

Marin jacka, ofodrad, med vita detaljer. Halva reapriset (169 kr) Skulle inte varit på rea egentligen så där gjorde jag ett klipp :p

Houmloumlksrea002_zps4fe9a179.jpg


Grimma + grimmskaft halva reapriset (20 kr)

Houmloumlksrea006_zpse5065fd8.jpg


Blå luva från nya kollektionen (149 kr)

Houmloumlksrea003_zps5597c878.jpg


Tröja, långärmad. denna grå och en lila (ej bil). Halva reapriset (45 kr st)

Houmloumlksrea005_zps277861a5.jpg
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Säkert nån moderator som plockat bort den... alltid tjaffs när man startar nya trådar ang. hööks och börjes typ!:(
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

kl

Var in som snabbast på Hööks idag å hann slänga ett getöga på nya JH collectionen som verkar gå i marinblått/rött... Gillade förra årets färger bättre, buhu:(
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 063
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 681
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp