Hööks höst/vinter 2012

Sv: Hööks höst/vinter 2012

Gaah hade de JH-schabraket i blått i "din" butik... Hade hellst velat ha den färgen men fick nöja mig med brunt.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Det blå JH schabraket fanns i vår butik också men jag köpte inte det.

Jag köpte:
Brun ridjacka
Vaniljfärgad JH tröja
Bruna JH ridbyxorna med skärp i för liten storlek med flit och ha som mål att komma i dom detta året :D (haha)
Äpplegröna (lime ser det mer ut som) schabraket med brun kant.
Beställt det bruna JH schabraket (den tunnare modellen)
Gummiboots i både svart och vit.

Och inget mer, vilket är ovanligt lite för att vara jag på rea shopping.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Blev ett par träns och schabraket med ullundersida.

Blev lite putt, för jag lade i ulltäcket i varukorgen men när jag skulle bekräfta så var det slut :devil:

Fick bli ännu mera putt :devil:

Jag när klickade bland reavarorna så fanns tränset Kildare där, visserligen enbart strl XF till halva priset, men den storleken fungerar till ena hästen så jag klickade in den. Sen när jag skulle bekräfta ordern så stod det fullpris på den.
Bad kundtjänst ringa mig och då fanns den bara till fullpris när hon kollade upp det :(

Såg jag i syne fastän jag kollade två gånger eller kan de ha gjort en miss?
Synd på det fina tränset, jag blev sur och snål så utan reapris köpte jag inte det :p
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Nä jag kollade det tränset å men köpte det inte då det bara var XF som det var rea på. Så det stod så iafl.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

*kl*

Tycker att rean i år är urkass! Finns inget jag vill ha där förutom möjligen tröjan Aradis. Men väntar och ser om den finns kvar på halva rea priset sen. (Förra året fyndade jag deras utgående dressyrstövel på halva reapriset, 379:-! Mitt bästa fynd ever tror jag:D)
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Mmm håller med.. Det enda som vart bra är att jag som har mycket brunt och marin kunnat fynda lite fina JHschabrak.. Annars var det rätt kasst. Verkar dock ha funnits lite andra varor i butikerna??

Vad var det för stövel? Förstår att det var ett bra fynd :D
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Kl

Jag tittade in på rean idag då jag ändå var i behov av ett par nya bakbensskydd till pållen. Lyckades hitta ett par strykkappor från equiguard för 189:- istället för ordinarie pris på närmre 400.

Sedan blev det lite annat i form av det lila schabraket som var på rean samt JH fleecetäcket som jag kollat på länge men varit för snål för att köpa. Riktigt nöjd. Lyckades sno det sista täcket och sista skydden, trots att jag var där väldigt tidigt var det alltså inte så mycket på rean.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Kl

Jag köpte en gräddvit JH- tröja, softshellhandskar och ett JH-täcke. Men täcket var för litet och när jag skulle byta så rannsakade jag mig själv, har massor av täcken och mitt senaste höökstäcke sprack i sömmarna, så jag lämnade tillbaka det.

Till ordinarie pris köpte jag detta nackluddet, som inte är tillpassat på bilden
A6CDC102-5A00-44AD-84D5-74248B53B6C7-3399-000005530A429B1E.jpg
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Kan tillägga att i min butik hade de inte satt ner tränset Kildare, det tyckte jag var lite konstigt..??
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

*KL*

Jag kan iaf skriva upp vad jag fyndade i väntan på bilderna :D

* Brun JH jacka
* Brunt JH dressyrschabrak
* Ett brunt och ett blått JH allroundschabrak
* Brun luva med silver passpoal
* Brun JH luva
* Blått JH fleecetäcke

:d

och ett dressyrschabrak till en vän
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

I "min" butik hade de det bruna JH tränset till halva priset. Men inte på hemsidan... :confused:
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Åhhh, jag har också ett sådant där läckert Kiefferträns i brun crockodil :love: :love: :love:

Undrar om det finns något kvar i Borås på lördag när jag ska dit ? ? ?
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

kl

Är det bara jag som upplever att JH-schabraken har dålig passform? Jag har detta:

400813_01.jpg


Det är verkligen jättesnyggt men glider bakåt under ridning trots att det sitter fast både i sadelgjorden och med flärparna. :(
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

schabrak.jpg


Tycker inte det glider bakåt på min iaf och då har jag ändå klippt av stropparna eftersom min sadel är enkelkåpad.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Halvt kl

Var i borås idag och det var riktigt tunt på rean! Tyckte bara att det fanns massa schabrak. På träns och grimm hyllan hängde det kanske max 6 träns och några grimmor. Vi lyckades dock knipa dom sista bootsen i L. Kläder fanns det dock en del.

Åh jag önskar att JH tränset hade vart på rea här! Stog och höll i det idag men tyckte det blev för dyrt.. Konstigt att dom rear ut olika saker i olika butiker..
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Här kommer bilder på några av sakerna jag köpte.

bth_DSC00883_zpse76ac899.jpg


Jodphurs med stålhätta från Steeds

bth_DSC00879_zps8b652e38.jpg


Schabrak fairytale och challenger
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 063
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 681
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp