Hööks Höst/Vinter 2017

Skulle inte rean börja idag? Finns inget på hemsidan men det verkar som att många besöker den då den är super seg. :/

Beställde förresten en täckes inpregnering för ett tag sedan, fick ett skimmelschampo istället :rofl:. Stod rätt på klisterlappen på flaskans påse iofs men lite kollar man väll på själva varan också innan man paketerar det O_i?
 
Verkligen helt sanslöst dålig rea :down:
Då var jag ändå förberedd efter att ha läst här, men kunde ändå inte föreställa mig att den var så dålig. Många av priserna var bara fjuttigt nedsatta, och mycket av det har dessutom redan varit på rea?
 
Såg inget vidare ut på nätet, men ska svänga förbi butiken här i eftermiddag iaf. Tvivlar på att hitta nåt faktiskt.
 
Ja, den rean var ju inte mycket att hänga i julgranen, tyvärr. :down:
Sen blir man ju lite sur på att en del av grejerna inte kan skickas på länge, t.ex. en sak jag tittade på som skulle skickas först 25/1. :down:
 
Var inne på lokala butiken idag och personalen sa själva att det var väldigt lite grejer på rea. Jag hittade dock det jag ville ha så är nöjd.
En reflexväst "Nimo" på 30% och en fleecetröja "Merrie" på 40%
 
Vet ni när vårkollektionen brukar komma in till butik? Jag ska till Sverige i slutet av januari och hade gärna svängt förbi Hööks och shoppat lite, men det kanske är lite tidigt?

På rean hittade jag en tröja som verkar urfin, men den är slutsåld på nätet och tänkte inte tvinga mina föräldrar att springa runt och shoppa saker åt mig som jag egentligen inte behöver ;)
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
307
Senast: Törnrosa
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
489
· Visningar
12 487
Senast: Piglet
·
Utrustning Använder inte benskydd annars men tänkte köpa reflexbenskydd på Hööks nu i höst, men vet inte vilken storlek jag ska välja. Har två...
Svar
5
· Visningar
455
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 695
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp