Bukefalos 28 år!

Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Du behöver inte skriva så otrevligt. Jag satte på den idag men tycker inte alls att det är självklart. Det är ju himla krångligt att få på dem eftersom hålen är väldigt små. Jag visade några andra som höll med om att det var en konstig lösning.
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Jag tyckte snarast mitt var lite stort i stortleken...

Mina brukar ha cob i alla träns utom dom från Hööks....

Så därför tog jag ett i full, och ponnyn kan bara ha det med tränsbett för då är sidstycken i sista hålet, så när han har ett pelham blir sidstycken för långa....

Lädret är mjukt och lent.
MEN... Det har redan krackelerat runt hålen trots att jag bara provat i vilka hål det ska vara och inte ens haft det på någon av hästarna ännu... LIIITE besviken på den biten faktiskt...

Fast nu var det mest för pannbandet och nosgrimman jag köpte just det tränset, resten var tänkt som ett vardags/ovädersträns. Och det duger det bra som.

Det blev riktigt snyggt efter jag snittat bort flärpen med en vass "mattkniv"...

Så hugget som stucket, jag är nöjd med mitt bruna Galway-träns.
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Det var väl inte på Galway fodret var orange, åtmindstånde tycker inte vi det... Mer åt tobacco-hållet...
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Jag vet inte, det var Sorbe som skrev det :)

Du har ingen bild på ditt?
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Men det var väl inte otrevligt skrivet av Schlubberdub? Lösningen är väl inte alls krånglig? Har funnits looptyglar i många år hos de lite dyrare märkena som HG och Dyon. Väldigt snyggt.
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Jag beställde hem massa grejer under rean som var för ett tag sen, blev bland annat dressyrschabraket Luxery DR i färgen blått, men det var dock mörkblått när jag fick hem det och inte ljusblått som det var på hemsidan :confused:
Men jag blev nöjd iaf :D
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Stl COB. Väldigt liten storlek. Det var precis att det passade. Sista hålen.
Får nog ta full nästa gång från hööks.
Har ett till träns från hööks och det är oxåväldigt liten cob
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

*KL*
Jag var på Hööks premiär i Uppsala idag och köpte ursnygga fleecetäcken för 99 kr!! Grönrutigt med kryssgjordar. Tar kort ikväll:)
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Gold Medal - Luxury!
det ljusblåa är sjukt fint, jag slutar rida om jag kan komma till en hööksbutik eller fixa det på internet. Jag är förälskad -.-
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Jag fick två tillochmed :angel: Pappa har ett gammalt höökskonto så han får en massa reklam och kataloger automatisk som han inte är det minsta intresserad av :D

Haha det får min pappa med! Det ända han spanar in är hundsidorna (vi har en hund,jack russel terrier- se avatar:D)

För övrigt tycker jag hööks är sämre nu:mad: Det är bara bruna ,svarta och blåa täcken(TYP) jag skulle vilja ha andra typ rosa,ljusblåa,äppelgröna(färgstarka) orange,klarröda osv. Men om det är det som är modet tjaa...:cool: Samma är det med lindorna(förutom dom på ponnysidorna:love:)

Och kommer någon ihåg pullartränset som fanns på ponnysidorna förr,förra året(Tror jag) Det med hjärtan på:love::love: Jag vill ha! Men jag hade ingen ponny då(har inte nu heller) men jag letar just nu.
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Varför i hela friden skulle du sluta rida :confused:

det skulle jag självklart inte gjort, kom bara inte på ngt bättre! bara jag och min dåliga fantasi :crazy:

sen menade jag förståss att jag "skulle sluta rida" om jag INTE fick det... kolla inte för mycket på det inlägget, allt blev fel:angel:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

*KL*
Jag var på Hööks premiär i Uppsala idag och köpte ursnygga fleecetäcken för 99 kr!! Grönrutigt med kryssgjordar. Tar kort ikväll:)

nearutigfleece.jpg
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Vi köpte ett likadant:D


Sen köpte jag även pannband med tre rader blingbling:d
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Här kommer bild tagen med mobil

25984013.jpg


Ur denna vinkel ser man dock nästan inte alls att jag skurit bort flärpen...

25984012.jpg
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Snyggt :love:

Kl
Vet ni vad, jag fick min katalog igår -.- :D
 
Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Knapplån...

Är det bara jag som tycker att bilden på baksidan av katalogen hade passat bättre att ha på framsidan?

Bilden på framsidan är ju jättetrist... :o
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp