Hööks VS Lippo

Ackio

Trådstartare
jag har klurar på att köpa tränset Hunter från hööks för jag vill ha snabbfästena på sidorna till bettet ;)
Såg att Lippo har ett som heter Trainer. Ser likadant ut. Så frågan är, vilken kvalite litar man mer på? :)
 
Sv: Hööks VS Lippo

Min erfarenhet hittills är att man får mycket för pengarna när man köper Lippo.
Hööks är jag tyvärr inte vidare imponerad av.
Så jag hade valt Lippo :)
 
Sv: Hööks VS Lippo

Lägger också en röst på Lippo. Tycker dom har jämnare/bättre kvalité på sitt läder än Hööks :)
 
Sv: Hööks VS Lippo

Jag hade köpt Lippotränset, tycker de har trevlig kvalitet och bra pris, har ett par underbara tyglar från dem :)
 
Sv: Hööks VS Lippo

Tack alla. Jo jag har haft tur med vissa saker från Hööks men vissa saker.. är hemska och har gått sönder fort.

Men kände att man ville få lite fler åsikter :p Blir beställa ett Lippo då :D
 
Sv: Hööks VS Lippo

Lippo tillverkas av Källquists, vilket är en leverantör som enligt min erfarenhet håller en bra kvalité i förhållande till prislappen. Vilket är ungefär min motsatta erfarenhet av Hööks läderprodukter numera, tyvärr.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 139
Senast: JennyLz
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 287
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
3 964
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp