Bukefalos 28 år!

Hofors den 3:e juli?

Haha... usch va jobbigt, men råttorna kanske uppskattar det... Tänk vilken lyx.. mat som kommer av sej själv :D

Det e Yatzie som e på bilden.. har hunnit lägga upp lite bilder på henne oxå nu :)
 
Hehe precis... Synd att inte matte och resten av familjen uppskattar godsakerna :D

Ok, får ta och kika lite senare :) Nu blir det till att sticka iväg och kika om zooaffären jag köpte mina första på duger eller om det ska anmälas... och tvättkorg måste jag förstås också ha! :D
 
Japp, om man nu kan slita sig :angel:
Håhåjaja, ska låna kamera av grannen idag och knäppa en massa kort jag :bow: Måste passa på innan bebisarna öppnar ögonen ju :love:
 
Nä, pappa har inte kollat om vi kan låna än. Skulle ha gjort det tidigare idag när han ändå var dit... :mad:
 
Ska försöka fixa imorrn :idea: Måste hinna innan bebbarna öppnar ögonen ju, och det gör de snart... Blir ju två veckor gamla på fredag :crazy: Haha de får vara hur håriga och gamla som helst, de är fortfarande mina rosa korvar :angel: :love:
 
haha.. jo d blir ju så. Har parat Yatzie idag förresten.. med en silver black hane. Får hoppas det blir några spew eller sbew i den kullen :) Längtar tills man får såna där små korvar igen :)
 
Åh lyx :love: Vill så gärna ha pew och bew. Synd att man har så lite plats dock, får inte ens plats själv i mitt lilla rum... :angel:
 
:love: Hehe jag kommer och rövar bort nån bebis när jag har flyttat :angel: ;)
Håller på att lägga upp bilder på Zoonen förresten :)
 
naaaaaaaaw så underbara dom va!!!! :love: :love: speciellt dom små champange bebisarna. fast dom såg nästan ut som spew på en del bilder... fast det kanske bara e ljusa kort :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
866
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 254
Senast: Skjøldur
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 857
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 546
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp