Bukefalos 28 år!

Hofors den 3:e juli?

Grogg är väldigt ljus annars också, fast man ser lite tydligare numera :) Hans hooded syns på ett kort åtminstone tror jag, Toumas syns ju tydligt och Cartman är isf en väldigt mörk pew :D
 
Hehe så måste vara fallet :D Synd att ingen blev bew eller pew dock, hade absolut behållits :love: Men ska behålla Kattmat och Tarja iaf :love:
 
Joo, det var tänkt så ja ;) Fast jag vill helst ha minst tre råttor i varje bur och tarja är ju så söt så söt... :angel:

Äh det är lika bra jag erkänner, jag skulle helst av allt behålla alla :D
 
hahahahah... mjo.. men jag är oxå sån.. vill me behålla alla ungarna ur kullarna :D men det är tur att jag inte gör det, för det skulle bli liite trångt här med alla burarna i så fall... :crazy:

:D
 
Så sant så :D Jag har egentligen inte ens plats för en bur på mitt rum... Har just nu 4+akvariet till Lolita och bebisarna :angel: Men det gör inte så mycket, det är inte burarna som tar platsen utan det är mitt liv som tar all plats :love: Däremot tror jag inte min tid skulle räcka för 16 råttor... :angel: :D
 
haha. Jag har totalt 7 burar.. men använder inte alla.. :) Voljärburarna får det ju plats några i =)
 
Ok :) Fast jag antar att du inte har lika lite plats som mig heller... Kortsidan är lång som min säng (som är kort) och långsidan som 1½ säng. Halva kortsidan på ena sidan består av dörren, som till råga på allt går inåt... :crazy:
 
:eek: Lyx!
Fast jag skulle nog inte vilja ha ett råttrum ändå. Skulle vara om man har soffa och grejer där inne isf, och ett par råttor i sovrummet också. Blir så tyst utan en hög råttor som möblerar om i burarna ju :love:
 
hehe nja.. jag har ingen dörr in till råttorna :) och det rummet ligger precis berdvid sovrummet så nog hör man dom ändå :D
 
Men serru DÅ är jag avis! Fast jag hade hellre satt dit nätdörr och haft inbyggd voljär för ett par morhuvade gojor iofs :D och jag har minsann en bur precis bredvid huvudet så det hörs nog inte lika bra ändå :angel:
 
haha.. nja.. jag har haft en blåpannad amazon en gång i tiden plus x antal undulater som mamma hade.. skulle inte ens tänka tanken på att skaffa fåglar igen :D

en bur vid huvudkudden?? klarar du sova med det? jag har problem å sova när dom e i deras rum.. hur skulle det gå å ha dom precis jämte sängen då? :crazy: skulle ju inte få sova alls hehe
 
Haha jag hatar undulater. Eller inte undulater, men mammas undulater. De sitter alltid och skriker vid helt fel tillfällen :crazy: Men två morhuvade ska jag ha iaf :love:

Det är inte så svårt, det är bebisakvariet som står där så det är rätt tyst bortsett från lite pip och så. Fast nu börjar de iofs bli lite vildare... Öppnar nog ögonen snart misstänker jag :love: Fast annars brukar Diva och lolita bo bredvid mitt huve (akvariet med hamsterbur ovanpå) och DÅ är det stimmigt. Det låter så fort det rör på sig :p har däremot funderat på att försöka möblera om så jag får hooded-pojkarna eller gamlingarna bredvid huvet... Och hoodedpojkarna stimmar mest :angel:
 
haha.. föredrar nog att sova utan stimmiga råttor :)

Har ju hundarna och katten i sängen och det räcker gott å väl att höra deras snarkningar :D
 
Åh kisse :love: hade en abessinier förut, han brukade komma och spinna och bädda i mitt hår om nätterna. Eller ja, när jag beslagtog han över natten innan mamma hann före, han var väldigt populär - tills man vaknade på morgonen och skulle försöka borsta ut skiten sen... :angel: :D
 
hehe. Min ligger raklång över halsen på mej när jag sover. Lagom kul att vakna när man inte får nån luft och katten vägrar flytta på sej :D
 
Haha det låter som min förra kanin, brukade göra det ibland han med tills jag tröttnade på att bli biten i tårna när jag sov och stängde in honom på toa över nätterna :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 610
Senast: Hazel
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
866
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 254
Senast: Skjøldur
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 857
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp