Bukefalos 28 år!

Hofors den 3:e juli?

Japp, kattänder är inte direkt härliga... Fast jag föredrar iofs katter som bits framför kaniner som piercar bröstvårtor på folk :crazy: Tufsen var nog en maffiaboss eller nåt misstänker jag :D
 
Samma här, bortsett från hästar då där jag av någon anledning alltid faller för de bråkigaste... :angel: Även en av de som piercar bröstvårtor fast som tur är inte min :D
 
Precis. Favorithästen är ju iofs världens snällaste och skulle inte skada en fluga, men bråkiga hästar är speciella på nåt sätt... Speciellt en av skolans hästar då, helt underbar. Bråkar alltid, men när man blir själv med henne så står hon bara där och myser och kliar på axeln... :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 610
Senast: Hazel
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
866
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 254
Senast: Skjøldur
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 857
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp