Bukefalos 28 år!

Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

NattDL 2
Borgmästaren lägger en extraröst på Paow
Ficktjuven tjuvar från bollen2
Byfånen siar BSF
Ulvarna käkar Agnes Nicole Winter
Brevbäraren ger paket till …….

Jag trodde ju att bollen__ var brevis efter denna infon, med ElenaBelle som andra kandidat......iom att hon inte hann in och rösta:angel:
 
fast sista raden där fick du väl inte.....
Den hade jag bara med i min sammanställning på pappret
nej precis det fanns ju ingen rad med = inget paket utdelat = bollen__ kunde ha tjuvats på det eller att EB var brevis som inte hann in. Tredje alternativet var att brevis inget skickat......
 
Jag????:eek: Jag är god som guld som min nya väninna @MariaMontazami uttrycker det.
jag hade omvända roller på er som jag trodde . MM var brevis som hade skickat paket till dig(ett beskydd) för hon fattade ju vad jag försökte säga :p
Jag nojade för om du var ond och fått ett sådant paket att lyan helt sonika lät bli att käka för att du skulle bli godförklarad Kändes som något du skulle kunna göra;)
 
Tack alla för en fantastiskt rolig lek! :bow::bow::bow:
Jag har haft otroligt kul att få följa era tankar å funderingar :heart

Å apropå slutet på leken så kom jag och lyan överens om det strax innan DL.
Så inget de kom på själva :)
tack själv och tack alla deltagare
AA- kontot går nog i graven för jag har glömt lösenordet och vilken e-mail lösenord jag har till kontot. Hade det sparat på datorn för automatisk inloggning så kunde inte delta från mobilen . även om jag glömde bort det en gång:D
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
21 792
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
61 608
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp