Hööks höst/vinter 2014

Dom första sneakpeakarna är visade inför katalogsläppet 24/7. Vad tycker ni? Vad ser ni fram emot och vad hoppas ni finns i utbudet? http://www.hippson.se/blogs/cissirules/forhandstitt-pa-hooks-host.htm.

Jag tycker iaf att bilderna var riktigt snygga!

Tycker att det ser ganska lovande ut!!
Som dressyrryttare gillar jag det blå och beigea!
De där ridbyxorna på första sidan såg riktigt fina ut, sen att jag lovat mig att aldrig mer köpa ett par ridbyxor på hööks pga kass kvalité är en annan sak :grin:.
Ser fram mot katalogen!
Hoppas på en förbygel av amerikans modell i brunt läder med silverspännen. Trevligt att vara lite fin även vid hoppningen ju ;)
 
Jag vill ha något fint schabrak till allroundsadeln, typ ett beiget eller brunt så håller tummarna :D

Annars tillhör jag lite dem som gillar mer att kolla i höökskatalogen än att köpa sakerna, blir mest lite "bruksgrejer" köpta, inget av detdär roliga som man egentligen vill ha :P

Skydden på sista bilden ser mysiga ut, vill ha närbild!
 
kavajen är riktigt snygg... synd att jag inte tävlar eller rider "seriöst" för tränare o sånt så jag har verkligen inget bruk för en sådan
 
Av de där bilderna att döma kan jag redan konstatera att det ser betydligt bättre ut än sommarkatalogen, vill ha dova och mörka färger.
 
Hoppas på mycket fint. Hoppas de ska få in fina regntäcken, ponny skrället behöver de plus nytt vintertäcke! Hon har haft sina hööks täcken i 6-7 år nu så dags att byta ut dem :D
 
Tycker att det ser ganska lovande ut!!
Som dressyrryttare gillar jag det blå och beigea!
De där ridbyxorna på första sidan såg riktigt fina ut, sen att jag lovat mig att aldrig mer köpa ett par ridbyxor på hööks pga kass kvalité är en annan sak :grin:.
Ser fram mot katalogen!
Hoppas på en förbygel av amerikans modell i brunt läder med silverspännen. Trevligt att vara lite fin även vid hoppningen ju ;)
Mina från JH-colektion som jag köpte föra sommaren håller faktiskt bättre kvalité än mina pikur byxor!
 
Det har redan trillat in en del nyheter i "min" butik. Bl a kavajen som var på tal här i tråden samt en hel del schabrak och andra kläder. Även något träns. :)
 
Känns lite som om de kopierar Schockemöhles orangea schabrak och det rosa från deras sommarkollektion tycker jag. Kamouflage? Nej tack. :p Är dock ändå nyfiken på att se katalogen :)

Jag och studentplånboken är mycket tacksam över kopior :p
Och när du säger det så, så tycker jag att ett schabrak i kamo hade varit grymt!! :d:up:
 
Var inne om påHööks tidigare ikväll (för att köpa tråkig saltstenshållare), och passade på att kolla vad nytt som kommit. Lite nya träns med blingiga pannband a la Döbert. GM-schabrak i lila och petrol och annat schabrak med bling och snygg passpoal. Tog bilder på schabraken men fattar inte hur man får in dom från plattan tyvärr.
 
Var inne om påHööks tidigare ikväll (för att köpa tråkig saltstenshållare), och passade på att kolla vad nytt som kommit. Lite nya träns med blingiga pannband a la Döbert. GM-schabrak i lila och petrol och annat schabrak med bling och snygg passpoal. Tog bilder på schabraken men fattar inte hur man får in dom från plattan tyvärr.

Du kan få in bilden på lila schabrak på fejan, ja? Vill se!!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 056
Senast: Magiana
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 636
Senast: Lindi
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 586
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp