Hööks höst/vinter 2014

Här kommer några till bilder, vissa saker hade varit med på fler bilder men de får hänga med ändå :D

image-5_53c82a2cddf2b340db605558.jpg

image-6_53c82a2e2a6b22b3d68f693d.jpg

image-7_53c82a2f2a6b226a19bfdeb7.jpg

image-8_53c82a332a6b220eab5953e0.jpg

image-12_53c82a3c9606ee265ec1ba16.jpg

image-11_53c82a3ae087c33be0a9056f.jpg

image-10_53c82a38e087c33b99592b64.jpg
image-9_53c82a359606ee2709968eb8.jpg


Vet inte om de nedersta schabraken var nya, de var fina iallafall! Skydden känns jättemysiga, vill absolut ha! Jag som aldrig använder benskydd -.-'
 
Är sugen på den gråa kavajen med.

Tävlar inte men hade tänkt starta en engelsk ridklass med hästen nästa sommar och då ska det vara engelsk mundering på ryttaren, så den borde väl platsa?

Tänkte att det kan ju vara en morot att få använda den :)

Jag är oxå sugen på den. Men att ha privat till vardags.
Hoppas den är i lite tjockare material.

Sen vill jag ha ungefär allt som är rosa som vanligt :p
 
@Bison Du fick ju till färgerna riktigt fint.
Det petrol färgade är så fint, men GM brukar vara små och krympa ännu mer så vet inte om det är lön att köpa.... :(

Kanske hoppas man kan fynda på rean efter jul kanske...:idea:

och du fick en bild på den där mysiga tröjan... den fanns nog i blått också tyckte jag att jag såg.
 
@Camigween Ja tröjan fanns i mörkblå med gröna detaljer, jättemjuk och mysig :) Jag vill ha både det petrolfärgade och det lila, såå fina tyckte jag, gillar att de är helt enfärgade till vardags, stilrena men ändå lite poppiga färger :)
 
Varför har jag bara en liten just nu skitponny? Jisses så många fina schabrak! Maken får spel på mig om jag bunkrar till en ridhäst som ännu inte finns...
 
Kavajen och ridbyxorna från framsidan är ju supersnygga på bilden. Jag gillar ju marin, beige och brunt så det här kommer bli dyrt, men hästen och jag kommer vara så snygga. :devil:
 
Riktigt snygga bilder! Kavajen på första bilden var jättefin och jag gillar att det är verkar vara lite dovare färgen nu.
 
Kamouflagevästen var ett stort B!:crazy: Men de beiga täcket och jh skydden och ett blått schabrak skulle inte sitta fel :p
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 063
Senast: Magiana
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 709
Senast: Lindi
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 637
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp