Bukefalos 28 år!

Hoppsadel amerigo Vega

fragancia

Trådstartare
Hejsan jag ska få hem min nya sadel snart, amerigo Vega hoppsadel! Jag komme få med ett program hur jag ska rida in sadeln men jag är bara lite nyfiken, hur red ni in era sadlar?
 
Sv: Hoppsadel amerigo Vega

Min Amerigo, iofs en dressyr, red jag in i 2 veckor genom att ha svanskappa och bara rida lätt. Nu glider sadlar på min så det var därför jag gjorde så men i övrigt så fick jag rådet att rida lätt, stå i galopp och inte nöta nedsuttet för mycket i 2 veckor när jag köpte min. :) Hoppas du kommer gilla din sadel!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: liiinnea
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: Barret
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
362
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 228
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp