Bukefalos 28 år!

Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Åhh fick Kronos privilegium i korten nyss... Men i bara farten när jag höll på att sätta kronos på mina hästar så lyckades en annan få det också, så nu blev kontot 2 pass fattigare som skulle ha gått till kortpaket :(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Är det någon av mina vänner som kan erbjuda mig en rova för att klara ett mål? :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Japp, tack så mycket!!

Är det någon som fått något fint med korten? :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ja i ett kort. :)

Edit: Jag ska tämja den alltså? Det här var nåt nytt...hur gör man det?
Edit2: Hmm...tror jag fattar nu. :laugh:
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

man gör det dels via knappen "tämj den själv" men främst genom att be andra spelare om hjälp. Kostar 200 e och priset dubbls (tror jag) vid varje förfrågan.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nej det gör inget att den är nattad. :) Det har samma påverkan som när folk ger den äpplen, dvs ingen i avseende på tid eller energi. Du kommer se sen när fler har börjat tämja sina att du själv kan trycka på en knapp som dyker upp, att hjälpa att tämja andras hästar. Din häst får färdighetspoäng för det. Jag tycker vildhästarna är skitkul! :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Har kommit in på en del profiler där man skyltar om sitt civilstånd (även någon som påtalade att denne minsann inte var oskuld) och måste fråga er som spelat lite mer, är det normalt att man får frågor om man är t.ex. singel eller ej? Alltså har ni fått det eller andra irrelevanta frågor? Jag tycker det är rätt märkvärdigt varje gång jag kommer över en sådan profil :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Jag har en fråga! :p
Man kan ju samla dublettkort på hög men är det nån mening med det? Ja de som man får saker och equus är det väl bra att samla på men de övriga?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Som jag har förstått det är det helt meningslöst med "pussel-dubbletter", om man inte byter bort dem
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*
Någon som kan hjälpa mej med passköp? Pma mej i spelet, Mizyz heter jag där :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
15 16 17
Svar
331
· Visningar
20 520
Svar
1 259
· Visningar
68 442
Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
267
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp