Bukefalos 28 år!

Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Vad gör man när man bara har 727 equus kvar på uppfödarkontot? :eek: :nailbiting: Har sålt lite saker och i morgon kan jag börja byta sm-föremål mot equus, som tur är...kanske skulle sälja nån häst nu. :idea:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har varit nere på typ 50 :D Man bara blundar och hoppas att det börjar trilla in lite prispengar, hehe
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Återförsälj äpplen, spillning och kanske rovorna om du inte använder de till dina hästar. Den vägen kommer de in lite slantar iaf :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Sätt plutos på hästar om du har, då får du ju equus istället för spillning. Ta lektioner med hästar, sälj sadlar å träns om du inte använder dom. Lägg ut betäckningar med hingstar :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har varit nere på typ 50 :D Man bara blundar och hoppas att det börjar trilla in lite prispengar, hehe
:nailbiting:
Återförsälj äpplen, spillning och kanske rovorna om du inte använder de till dina hästar. Den vägen kommer de in lite slantar iaf :)
Har sålt lite, tack för tipset! :)
Sätt plutos på hästar om du har, då får du ju equus istället för spillning. Ta lektioner med hästar, sälj sadlar å träns om du inte använder dom. Lägg ut betäckningar med hingstar :)
Hade två plutos kvar faktiskt, har satt den ena på en häst nu, det hade jag inte tänkt på så tack för tipset.
Lagt ut massor av betäckningar men de verkar inte så populära just nu. :nailbiting:
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Klickade på ett ufo med equus, men då kom denna text upp:
"Du kanske såg någonting passera förbi, men det måste ha kommit undan."

Tack för den liksom...:p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det har varit så för mig hela morgonen! Förstår inte vad det är som är fel. Tydligen fler som har drabbats om man kikar i forumet.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Okej, ja det hände mig flera gånger igen. Men skönt man inte är ensam om problemet. Men det är dock väldigt störigt:p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Nu saknar jag endast 4 diamantkort... Rätt kört att få dem antar jag.

Någon som vill hjälpa mig med passköp? Skriv till Crossline på Howrse.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Tänkte höra om det är någon som vill ha Akilles häl? Jag har tre stycken isof :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*knapp*

någon som har lust att gratulera mig?
heter carkar

(och detta är försök etthundrafemtitvå att spela.. jag brukar tröttna efter ett tag och glömma bort allt och då raderas man..)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

För att få fetstilad gäller det att tävla tills det inte ges mer färdigheter, träna den gula stapeln full samt ta ridturer tills det inte heller ger mer färdigheter. Eftersom det är snabbhet det gäller så ta korta ridturer (30 eller 60 min) samt tävla de grenar som ger färdigheter i snabbhet (galopp, trav och hoppning) :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
15 16 17
Svar
320
· Visningar
20 324
Svar
1 237
· Visningar
67 570
Senast: Mia_R
·
Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
267
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp