Bukefalos 28 år!

Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ja visst, lägger ut åt dig!

saint__anger: Du får köpa så många du vill, har dock själv bara 3 byten i veckan.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Surt!
För en gångs skull hann jag med det, brukar ha en tendens att missa sånt annars.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Fick väl inte jättemycket för mina klöver, plockade ut ett harmoni, y-horn, akilles och sen skräp för det lilla som va kvar. Hade 1000 klöver till nån av hästarna, så va långt ifrån :P

Jag har också lite sm-föremål jag vill bli av med :)
2 Filosofens sten
10 Svart orkidé
10 Pandoras ask
10 Plutos
11 ungdomens vatten
10 krösus
4 poseidons skor
2 Poseidon paket
1 poseidon sadel
1 poseidon träns
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kan lägga ut 2 x 2 akilles för 70k för varje byte om det är okej med dig? Sen är mina byten slut för veckan :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Kan man inte sälja gudomliga/vilda? Kom över någon som ska göra sig av med sina hästar och hen påstod att det inte gick att sälja dessa. Men jag tycker mig ha sett ett par gudomliga hästar på Direktförsäljningen tidigare. Så går det verkligen att inte sätta ut på försäljning alt. ressa gudomliga/vilda/liknande?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Lånar knappen igen typ.

Brukar ni få helt random frågor om ni vill köpa en pryl? Fick just ett sådant meddelande, mitt första! Jag är rätt konfundersam över hela konversationen måste jag säga. Personen vill sälja ett harmonipaket och ville först ha pass (men jag har inga :p) men nöjer sig med 100.000 eq. Nu hade jag inte tänkt köpa detta, undrar mer hur ni skulle reagerat/reagerar på sådana frågor? Och även om ni tycker det är ett värdigt pris för Harmonipaketet? Är 1 pass värt ca 50.000 equus för er, eller hur mycket värdesätter ni 1 pass? :)

Nu lade hen till att hen antingen vill ha 100.000 eller 3 pass. Det kostar typ 2 pass på Svarta marknaden. :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kan ta en omgång nu, tror inte man kan ta emot fler "gåvor" från samma spelare?
För ja har slut på bytena så ska vi köra den här veckan blir de betalhäst + gåva :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
19 20 21
Svar
405
· Visningar
24 936
Svar
1 929
· Visningar
104 532
Senast: Mia_R
·
Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
280
Senast: LadySara
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
4 631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldhamster ungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp