Bukefalos 28 år!

Howrsetråden, nummer 10!

Nytt lotteri igen. :)
Har skickat lotter till alla på min vänlista. Om nån här inte är vän med mig så adda gärna, heter Samara på howrse.
 
Du höjer sakta svårighetsgraden på dem så att bättre och bättre hästar kan vara med och tävla :)

Gärna om du själv har 2 hästar som är bra i grenen som du kan anmäla så fort anmälan öppnar för att på så sätt få igång dem.
 
Antagligen har mitt gamla account blivit borttaget på grund av inaktivitet, jag som blev inspirerad att köra igen när jag såg denna tråden. Vart är det bäst att börja igen? Svenska eller internationella howrse? Sist jag spelade hade svenska howrse precis startats så jag spelade bara på internationella. Help? ;)
 
Jag spelar bara på svenska, vet att det är många som har konton på flera servrar men det orkar jag inte. Kan tyvärr inte svara på var det är roligast att spela.
 
Jag hade långtråkigt idag såg denna tråd, googlade och ja provade att spela lite :angel:
Har slut på åldringspoäng(??? eller vad det kan heta??) kan inte göra hästarna äldre och kommer inte vidare just nu. Så jag la till de av er aom jag hittade som vänner sålänge :up:
 
Ajaj. vad har du gett dig in på? :p
vad heter du i spelet? Om du lägger till mig (Siri1) så kan jag skicka ett åp till dig :)
 
Hehe, hoppas du får kul! :) Märkte att jag inte kan ge dig något åp, behöver nog vänta en vecka eller nåt.
 
Hm, jag kan inte heller ge föremål till rostkaptenen just nu, måste en spelare ha varit registrerad ett visst antal dagar för att det ska fungera eller så? Jag kan ge till andra vänner.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp