Bukefalos 28 år!

Howrsetråden, nummer 10!

Sv: Howrsetråden, nummer 10!

KL

Verkar inte vara så många som spelar just nu.
Hur långt har ni som spelar kommit på pusslen? Själv är jag två bitar in på råttan.
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Jag anmäler bara till GPn och samlar pusselbitar just nu, finns ingen tid och ork för att spela på riktigt tyvärr. Har två bitar kvar på grisen!
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Jag är halvvägs med grisen - har ingen lust att slösa sm-föremål, så jag använder bara pusselbitarna som jag ändå får tag på :).
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Jag har fyra bitar kvar på tigern :) vet inte om jag hinner ända fram, men ska försöka. Har hittills bara använt diamanter för att köpa yhorn när det är dubbla bitar nu. Men har plockat horn nästan varje dag också.

för övrigt har min energi för spelet tagit slut med. Jag sköter bara om dom gudomliga/speciella som ger diamanter. Ibland får mina knabbe-eh lite uppmärksamhet men annars inget. Jag vill egentligen sluta spela, men känner mej snål då jag köpt jäkligt mycket pass å har många gudomliga... :p
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Knapp

WTF, jag fick en filotes klapp för att jag var en av 3000 spelare som hade kastat flest snöbollar. Och jag har bara kastat 2! Måste vara minskat intresse för eventen.:rofl:
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Knapp

Men oj alltså. Vad har hänt med Howrse? Har inte spelat på ett tag nu, men loggade in och såg att de ändrat om designen. Det ser helt sjukt överarbetat ut nu tycker jag. Och de stora bakgrunderna sen då (hästarnas)! De är ju helt utdragna och med skitkass kvalité nu:crazy:
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

kl
Om nån är intresserad har jag lite sm-föremål att sälja

UV (25 st), 2 st = 1 pass
SO (16 st) = 10.000 e st
Bonuspaket (8st) = 1 pass st
Pandoras Ask (13 st) = 10 000 e st
Zeus blixtar (20 st) 2 st =1 pass
Pma Thule om ni är intresserade
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Jepp, howrse lyckades verkligen att förbättra designen.. Bakgrunderna är nog det som tar längst tid att vänja sig vid, var bättre innan!
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Ja det var verkligen bättre innan. Alla mina bakgrunder passade hästarna så bra innan, men nu har ju proportionerna helt förändrats så vissa bakgrunder ser jätteskumma ut nu. Och på vissa ser hästarna helt små ut, inte alls finns längre.:(
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Och man måste scrolla som fan igen.... förut kunde man precis scrolla ner, sköta hästen och trycka vidare till nästa utan att behöva scrolla tillbaka upp, men nu sitter ju "byt häst" pilarna högst upp....
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Ja, grymt störigt! Jävla Howrse:mad: Haha, nej men de hade ju verkligen inte behövt överarbeta det så som de gör.:crazy:
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Jag har börjat tröttna så otroligt på spelet nu, jag går in och tar hand om Jade typ, och är det event fixar jag det. Orkar inte ens ta hand om de som ger diamanter när dom känner för det :p
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Jag är också trött på det för tillfället. Försöker ta hand om en häst om dagen + ridcentret. Men det blir långt ifrån varje dag ändå. Jag pallar inte heller de gudomliga. Jag tar en random då och då bara :P
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Är det bara för mig som Howrse segar något otroligt? Har pågått under en bra tid nu så har knappt lust att ens logga in övht. Varje gång det ska laddas en ny sida så hänger det upp sig.. Speciellt på mina hästar.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Lastnät till bil
  • Patellaluxation på renrasig katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp