Hundarnas dejtingtråd

IMG_20160121_114046_zpswxana4fa.jpg


Mesig hane jag kan köra med sökes. Du bör vara i lämplig ålder och kunna vänta några år på avkommor då jag är väldigt ung.

Du får gärna gilla mat så du kan äta upp min när jag inte vill ha. När jag vill ha kommer jag äta upp din också.

Jag är en ung fröken med mycket energi som älskar att hoppa runt bland lingonriset likt ett rådjur. Så det är viktigt att du inte vill ligga på soffan hela dagarna. Men du måste vilja ligga på soffan ibland - när jag vill. Alla kuddar är mina, likaså filten och tvåfotingarnas knä. Och alla solfläckar.

Jag har väldigt bestämda åsikter så om du har det också kommer det aldrig att fungera. Det är jag som bestämmer!

Skickar ett brev så får vi se.

PS. Jag gillar inte att bli översprungen. Så det ska du ge fan i!
 
HAHAHAHA jag kan riktigt föreställa mig hela scenen.
Monstermom, monstermoms-mom och monster sitter vid köksbordet och fikar, när plötsligt Monster tittar lite snett på Monstermoms-mom och spänner blicken i henne! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:


:rofl::rofl::heartheart

Vad han säger är ju bara "är inte du på väg åt kylskåpet till snart?". :p

(Mamma och Monster kommer bra överens, hon är inte rädd för honom. Hon skryter till och med för gäster om alla konster han kan, och så ska hon gömma plånboken någonstans för att visa upp det. :D
Men hon tycker hans ögon är läskiga... :laugh:)
 
Vad han säger är ju bara "är inte du på väg åt kylskåpet till snart?". :p

(Mamma och Monster kommer bra överens, hon är inte rädd för honom. Hon skryter till och med för gäster om alla konster han kan, och så ska hon gömma plånboken någonstans för att visa upp det. :D
Men hon tycker hans ögon är läskiga... :laugh:)
Förstår det, dem har en väldigt speciell färg tycker jag. Jätte vackra samtidigt som läskiga :heart
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp